Αρχιμανδρίτης αποκαλεί σκουπίδια τους Αγιορείτες πατέρες μετά την χθεσινή ανακοίνωση για την Gay βάπτιση !!

Απίστευτη δημοσίευση στο προσωπικό ιστολόγιο του Αρχιμανδρίτη Ρωμανού Αναστασιάδη , κληρικού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης - ΒΡΙΖΕΙ Αγιορείτες.

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΛΗΡΙΚΟΣ:

΄΄Χτύπησαν πάλι τα οργανωσιακά σκουπίδια που μολύνουν το Περιβόλι της Παναγίας μας…

Για την εγκληματική εισβολή των αντίχριστων και απάνθρωπων Ρώσων στην Ουκρανία, δίστασαν επί μακρόν, αντέδρασαν εντόνως στις σχετικές εκκλήσεις του Ουκρανού Προξένου και τελικά -μετά πολλού κόπου και πολλών βασάνων, με βαριά καρδιά, βρε παιδί μου- έβγαλαν ένα εμετικό ανακοινωθέν-πλυντήριο, που ούτε καταδικάζει τον επιτιθέμενο ούτε παίρνει σαφή θέση υπέρ του αμυνομένου.

Ποιος τους έδωσε αυτό το δικαίωμα; Δεν υπάρχει κανονική Εκκλησία της Ελλάδος για να κατηχεί τον εν Ελλάδι πιστό λαό; Δεν υπάρχουν κατά τόπους άλλες Εκκλησίες για να πράττουν το αυτό με το δικό τους ποίμνιο;

Τι είναι εν τέλει το Άγιο Όρος; Κράτος εν κράτει; Εκκλησία… παρά την Εκκλησίαν;

Θλίβομαι. Και περισσότερο θλίβομαι διότι γνωρίζω ότι ολίγοι φανατικοί κινούν αυτά τα νοσηρά νήματα εντός της Ιεράς Κοινότητος, παρά τη διαφωνία των πολλών σοβαρών και σεβάσμιων Γερόντων… Ολίγοι, που δεν έχουν καμία σχέση με την ησυχαστική παράδοση και το αγιορείτικο ήθος και βίωμα. Ξενομπάτες, παρείσακτοι, οργανωσιακά απόβλητα και σκουπίδια, που κατά τις τελευταίες δεκαετίες αλλοίωσαν παντελώς τη φυσιογνωμία του Αγίου Όρους και εισήγαγαν οθνεία και αλλότρια προς την ιστορία και την αποστολή του πράγματα και νοήματα.

Η Παναγία να βάλει το χέρι Της. Και να καθαρίσει το Περιβόλι Της από τα ζιζάνια…΄΄


Πηγή : ekklisiaonline 

Άγιον Όρος : Ξένο πρὸς τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου ὅτι ἕνα «ὁμόφυλο ζεῦγος» νὰ θεωρεῖται ὡς οἰκογένεια


Ἐξ ἀφορμῆς προσφάτων δημοσίων ἐμφανίσεων καὶ τοποθετήσων κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας, ἀκόμη καὶ ἱεραρχῶν, οἱ ὁποῖες ἀφήνουν νὰ δημιουργηθεῖ ἡ ἐντύπωση ὅτι εἶναι δυνατὸν ἡ Ἐκκλησία νὰ δέχεται ὁποιαδήποτε ἄλλη μορφὴ οἰκογένειας, ἐκτὸς ἀπὸ αὐτὴν ποὺ θεσπίζει τὸ Ἱερὸν Εὐαγγέλιον, ἡ Ἱερὰ Κοινότης ἐπιθυμεῖ νὰ τοποθετηθεῖ καὶ δημοσίως.

Τὸ μυστήριο τοῦ βαπτίσματος, μὲ τὸ ὁποῖο ὁ ἄνθρωπος γίνεται μέλος τῆς Ἐκκλησίας καὶ λαμβάνει τὴν χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἀναμφισβήτητα ἀποτελεῖ τὴν ὁρατὴ ἔκφραση τῆς ἄπειρης ἀγάπης τοῦ Θεοῦ.

Ἡ προσπάθεια νὰ ζήσουμε σύμφωνα μὲ τὸ ἅγιο Εὐαγγέλιο καὶ τὸν νόμο τοῦ Θεοῦ ἐξασφαλίζει τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν συμμετοχὴ στὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας.

Ὑπὸ τὸ πρῖσμα τῶν ἀνωτέρω δὲν θὰ μπορούσαμε παρὰ νὰ ἐκφράσουμε τὴν λύπη μας γιὰ τὶς παραπάνω δημόσιες ἐμφανίσεις καὶ τοποθετήσεις προσώπων τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖες παρέχουν ἀφορμὲς σκανδαλισμοῦ τοῦ πιστοῦ λαοῦ.

Εἶναι σαφῶς ξένο πρὸς τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τὸ Ὀρθόδοξο ἦθος νὰ ἀφήνεται νὰ ἐννοηθεῖ ὅτι ἕνα «ὁμόφυλο ζεῦγος» εἶναι δυνατὸν νὰ θεωρεῖται ὡς οἰκογένεια καὶ νὰ ἀναγνωρίζεται σὲ αὐτὸ δικαίωμα υἱοθεσίας τέκνων, καθὼς κάθε τέτοιου εἴδους μορφὴ τεκνοθεσίας ἢ ἀναδοχῆς ἀντίκειται στὴν εὐαγγελικὴ διδασκαλία, τὴν ἀνθρώπινη φύση ἀλλὰ καὶ στὸ ἦθος καὶ στὶς παραδόσεις τοῦ λαοῦ μας, ἐνῶ ταυτόχρονα παραβιάζει καὶ τὰ στοιχειώδη δικαιώματα ἀθώων ἀντυπεράσπιστων ἀνθρώπων, ποὺ δὲν ἔχουν τὴν δυνατότητα νὰ ἐπιλέξουν ἕνα φυσιολογικὸ οἰκογενειακὸ περιβάλλον.

Τὰ ἀνωτέρω ἐκφράζομε ὡς φωνὴ εἰλικρινοῦς ἐνδιαφέροντος γιὰ τὴν πορεία τῆς πατρίδος μας, καὶ μάλιστα σὲ περίοδο τόσο κρίσιμη γι᾽ αὐτήν.

Εἴθε ἡ Προστάτις τῆς πατρίδος μας καὶ Ἔφορος τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ὑπεραγία Θεοτόκος νὰ μεσιτεύει πρὸς τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν γιὰ νὰ ὁδηγήσει ὅλους σὲ μετάνοια καὶ ζωὴ σύμφωνα πρὸς τὸ φῶς τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τὴν διδασκαλία Του.

Ἅπαντες οἱ ἐν τῇ κοινῇ Συνάξει Ἀντιπρόσωποι καὶ Προϊστάμενοι
τῶν εἴκοσιν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω.

"Αν είναι δυνατόν" Η Λιθουανία απαγορεύει στον Πατριάρχη Κύριλλο την είσοδο στην χώρα


Οι λιθουανικές αρχές έχουν συμπεριλάβει τον Προκαθήμενο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στη λίστα των «ανεπιθύμητων προσώπων» - τώρα δεν θα μπορεί να επισκεφθεί τη χώρα. 

Η Δημοκρατία της Λιθουανίας απαγόρευσε στον αρχηγό της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας , Πατριάρχη Κύριλλο , την είσοδο στη χώρα λόγω της υποστήριξής του στην ειδική στρατιωτική επιχείρηση της Ρωσίας στην Ουκρανία, αναφέρει το BNS επικαλούμενο το λιθουανικό υπουργείο Εξωτερικών.

«Ο Πατριάρχης Κύριλλος, ο στενότερος σύμμαχος του Βλαντιμίρ Πούτιν, είναι ένας από τους πιο ενεργούς υποστηρικτές του πολέμου κατά της Ουκρανίας, ο οποίος έχει μιλήσει επανειλημμένα θετικά δημόσια για τη συνεχιζόμενη ρωσική επιθετικότητα», ανέφερε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών.

Στη Λιθουανία, ο Πατριάρχης Κύριλλος προστέθηκε στον κατάλογο των ανεπιθύμητων προσώπων στις 23 Ιουνίου 2022, αλλά το Βίλνιους το ανακοίνωσε δημοσίως στις 27 Ιουλίου 2022.

Ο επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας δεν θα μπορεί να επισκεφθεί τη Λιθουανία μέχρι τις 23 Ιουνίου 2027, γράφει το BNS.

Κατάκτηση της Ουκρανίας: Τζιχάντ ή Ορθόδοξη Αυτοκρατορία; Δύο αντίθετες δηλώσεις !!



Μagomed Daudov στο Lisichansk.Φωτογραφία: στιγμιότυπο από το βίντεο του καναλιού τηλεγράφημα του Καντίροφ

Ο Magomed Daudov, επικεφαλής του κοινοβουλίου της Τσετσενίας, χαρακτήρισε τον πόλεμο στην Ουκρανία τζιχάντ, ενώ ο ιερέας Andrei Tkachev είπε :- Ο αγώνας είναι για την αναβίωση της Ορθόδοξης αυτοκρατορίας. Ποιος έχει δίκιο;


Ο επικεφαλής του κοινοβουλίου της Τσετσενίας, Magomed Daudov, έκανε μια αμφιλεγόμενη ομιλία στο κατακτημένο Lisichansk. Υποσχέθηκε να φτάσει στο Βερολίνο και αποκάλεσε τους Ρώσους στρατιώτες (προφανώς Τσετσένους) «αληθινούς Μουτζαχεντίν, πολεμιστές του Αλλάχ και πατριώτες της Ρωσίας». Γενικά, ο πόλεμος στην Ουκρανία, κατά τη γνώμη του, είναι ένας «τζιχάντ» (ιερός πόλεμος των μουσουλμάνων εναντίον των απίστων) και οι στρατιώτες των Ενόπλων Δυνάμεων της Ρωσικής Ομοσπονδίας «πρώτα απ 'όλα υπερασπίζονται το Ισλάμ, τις αξίες, το μεγαλείο του Παντοδύναμου ( Αλλάχ, - Εκδ.)».


Την ίδια στιγμή, ο Andriy Tkachev, ένας δημοφιλής ιερέας-μπλόγκερ, είναι πεπεισμένος ότι οι Ρώσοι στρατιώτες αναβιώνουν μια ορθόδοξη αυτοκρατορία στα κατακτημένα εδάφη της Ουκρανίας, με επικεφαλής έναν ορθόδοξο τσάρο: «Η αυτοκρατορία αναβιώνει, παιδιά, όχι μια κόκκινη αυτοκρατορία , αλλά ένας δικέφαλος, αετός, Ορθόδοξος, αληθινός… Αφού ο Χριστός βασιλεύει πάνω σε όλους, και πιστεύουμε σε αυτόν, τότε αν αφήσουμε αυτή την πίστη να μπει σε όλους τους πόρους της κοινωνίας μας, θα είμαστε μια πραγματική μοναρχία. Χρειαζόμαστε μοναρχία, γιατί η ψυχή μας ζητά έναν Ορθόδοξο τσάρο».


Και λίγο νωρίτερα, ο Πατριάρχης Κύριλλος είπε ότι ο αγώνας μεταξύ του καλού και του κακού γίνεται κατά μήκος των κρατικών συνόρων, οι στρατιώτες της Ρωσικής Ομοσπονδίας στην Ουκρανία πολεμούν στο πλευρό του καλού και ως εκ τούτου έχουν Θεϊκή υποστήριξη.


Πόλεμος, τζιχάντ, ορθόδοξη αυτοκρατορία, καλό και κακό, Θεία υποστήριξη... Άλλοι σκοτώνουν για τον Αλλάχ, άλλοι για τον Χριστό. Πώς να τα συνδυάσεις όλα αυτά; Και μπορεί/πρέπει να γίνει καθόλου; Μήπως, οι πιστοί δεν πρέπει να φέρουν καθόλου θρησκευτική βάση στη γεωπολιτική; Μήπως δεν είναι απαραίτητο να εμπλακεί ο Χριστός στις αιματηρές πράξεις του πολέμου; Ισως?

«Γιατί, πάτερ, ενοχλείτε τον Κύριο, με τις καθημερινές προσευχές σας; Το θαύμα της Αγίας Παρασκευής

Από το χωριό «Αγία Παρασκευή» της Χαλκιδικής, πριν από πολλά χρόνια (το 1860) στην ιερά Μονή Δοχειαρίου, μόναζε, ένας περίφημος και πολύ καλλίφωνος ψάλτης με το όνομα Συνέσιος.

Ο Μοναχός αυτός ιδιαίτερη ευλάβεια είχε στην Αγία Παρασκευή και πάντοτε μετά από τον καθορισμένο κανόνα της προσευχής του — μετάνοιες και κομβοσχοίνια — που ήταν υποχρεωμένος να κάνει, απαραίτητα έκανε και ιδιαίτερη προσευχή στην Αγία Παρασκευή. Στην προσευχή του αυτή παρακαλούσε την Αγία να τον βοηθήση, για να σώση την ψυχή του, κι αν σαν άνθρωπος έχη επάνω του κάτι που είναι εμπόδιο για την ψυχική του σωτηρία, να του το αφαιρέση με όποιο τρόπο γνωρίζει εκείνη.

Πολλά χρόνια συνέχιζε να λέη αυτή την προσευχή και ένα πρωί, μετά την πανηγυρική ιερή Ακολουθία και τη θεία Λειτουργία, στην μνήμη του μαρτυρίου της Αγίας Παρασκευής (26 Ιουλίου) αισθάνθηκε λίγο μία μικρή ενόχληση στο λαρύγγι του, κι από την ενόχληση αυτή λίγο λίγο άρχισε η φωνή του να γίνεται βραχνή.

Από τότε έκανε πολλές προσπάθειες, για να καθαρίση τη φωνή του, αλλά βελτίωση και θεραπεία δεν υπήρχε, απεναντίας όσο πήγαινε και χειροτέρευε η βραχνάδα στη φωνή του.

Επειδή ήταν καλός μουσικός και περίφημος ψάλτης λυπήθηκε ο ίδιος κι όλοι οι αδελφοί της Μονής αυτής, αλλά και όλοι οι πατέρες που τον γνώριζαν σ’ ολόκληρο το Άγιον Όρος.

Έκαναν όλοι θερμή προσευχή στο Θεό, για την θεραπεία του αδελφού αυτού Συνεσίου, οπόταν μετά από ικανό διάστημα, φανερώθηκε στον ύπνο του ηγουμένου της Μονής η αγία Παρασκευή και του είπε: «Γιατί, πάτερ, ενοχλείτε τον Κύριο, με τις καθημερινές προσευχές σας, για τον αδελφό Συνέσιο; Και γιατί παραπονείστε, εφ’ όσον ο ίδιος με παρακαλούσε τώρα και πολλά χρόνια να του αφαιρέσω εκείνο που είναι εμπόδιο στην ψυχική του σωτηρία;».


Ο ηγούμενος κάλεσε τον αδελφό Συνέσιο και τον ρώτησε, για ποιό πράγμα παρακαλούσε την Αγία Παρασκευή; Ο π. Συνέσιος είπε πως παρακαλούσε την Αγία να του αφαιρέση ό,τι πράγμα εμποδίζει την σωτηρία της ψυχής του και πρόσθεσε στον ηγούμενο πως, όταν έψαλε, αισθάνονταν μία ιδιαίτερη ευχαρίστηση και γλυκαίνονταν επάνω στην μελωδική φωνή του τόσο, που ξεχνιόταν ο νους του και ξέφευγε από την έννοια των θείων λόγων και αντί να δοξολογή, με τους θείους ύμνους αυτούς τον Ύψιστον, όπως ο Ψαλμός του Δαυίδ λέγει: «Ηδυνθείη αυτώ η διαλογή μου, εγώ δε ευφρανθήσομαι επί τω Κυρίω» (Ψαλμ. ΡΓ’ 103) αυτός γλυκαινόταν για την φωνή του που ήταν γλυκιά και μελωδική, κι έμπαινε μέσα στην ψυχή του, στο λογισμό του ένα είδος κρυφής υπερηφάνειας και με τον τρόπο αυτόν, κατάφερνε ο δαίμων της υπερηφάνειας, να χάνη αυτός την επαφή των ψαλλομένων και την ένωση του νου του με το Θεό, σαν ψάλτης, και έτσι μετατρεπόταν η προσευχή του σε αμαρτία, όπως και πάλι λέγει το Πνεύμα το Άγιον «και η προσευχή αυτού γενέσθω εις αμαρτίαν…» (Ψαλμ. ΡΗ 7).

Από το Γεροντικο !!


Μυτιλήνη πυρκαγιά : Ιερείς του νησιού φόρεσαν πυροσβεστική στολή και ρίχτηκαν στη μάχη


Πλάι στους εθελοντές και τους πυροσβέστες που από χθες (23/7) δίνουν μάχη με την φωτιά στα Βατερά στη Λέσβο, βρίσκονται δύο ιερείς που είναι άξιοι θαυμασμού.

Πρόκειται για τον παπά Στρατή Κακάμπουρα από την ενορία του Αμπελικού και ιδρυτικό μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Άμπελος, και τον παπά Γιώργη από την Ενορία του Αφάλωνα ο οποίος είναι κάτοικος Παναγιούδας.

Οι δυο ιερείς, αψηφώντας τους κινδύνους δίνουν από χθες μάχη με τις φλόγες φορώντας το μπουφάν του εθελοντή πυροσβέστη πάνω από τα ράσα τους.


ο παπά Στρατής Κακάμπουρας είναι η ψυχή του Αμπελικού και ο λόγος που το χωριό παραμένει ενωμένο σαν μια γροθιά κάτω από δύσκολες συνθήκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Εθελοντικό Σωματείο «Άμπελος» είναι ενταγμένο στους καταλόγους της Πολιτικής Προστασίας εδώ και πολλά χρόνια ενώ διαθέτει δικά του πυροσβεστικά οχήματα και μηχανήματα. Μάλιστα το ένα από τα δύο πυροσβεστικά οχήματα αγοράστηκε με χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τη γιορτή Εθελοντισμού που γίνεται κάθε καλοκαίρι στην περιοχή.


Μητροπολίτης Σεραφείμ: Να ζητήσει συγγνώμη ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής για την πνευματική ζημιά


ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: «Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ”ΝΕΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ”»

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2022 13:08


Γραφείο Αιρέσεων Ι.Μ.Πειραιώς

Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς

Γραφείο επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών


Έχομεν τονίσει σε πάμπολλες παρεμβάσεις μας ότι η Εκκλησία, το Σώμα του Χριστού κατά τόν ουρανοβάμονα Απόστολο Παύλο (Εφεσ.1,23) είναι η χώρα των μεταποιουμένων αμαρτωλών και ο αποκαλυφθείς Θεός Λόγος διεκήρυξε «οὐκ ἦλθον καλέσαι δικαίους ἀλλά ἁμαρτωλούς εἰς μετάνοιαν» ( Μαρκ.2,17).



Είναι δε πολυσήμαντος η διακήρυξις του ιδίου Αποστόλου των Εθνών (Α΄Τιμ.1,15-16) που διεξεδίκησε ένα και μόνον πρωτείον, αυτό του πρώτου των αμαρτωλών.


Διά αυτό και η Εκκλησία του Χριστού περιέβαλε πάντοτε με άπειρη αγάπη τον πεπτωκότα άνθρωπο, διότι δεν υπάρχει αμαρτία και κακούργημα που να μην θεραπεύεται και αποκαθίσταται από την απερινόητη μακροθυμία και στοργή του Παναγίου Δημιουργού της ζωής και του ανθρώπου.


Η αντίθεσις του Ευαγγελικού μηνύματος, του κηρύγματος των Θεοφόρων Αποστόλων και των Θείων και Ιερών Κανόνων των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων, δεν αφορά εις τα πρόσωπα των ατυχών θυμάτων του αρχεκάκου όφεως, αλλά εις την δυσώνυμον αμαρτίαν, που χωρίζει από του Παναγίου Θεού και που χωματοποιεί τον άνθρωπον και τον αποστερεί από την προοπτικήν της αλληλοπεριχωρήσεως μετά του Παναχράντου Προσώπου Του Κυρίου της δόξης και της εγχρίστωσης και ενθέωσης.


Κατά ταύτα, η αγάπη και η επιείκεια προς τον αμαρτωλό είναι η έμπονος πράξις και εντολή του Σωτήρος, που εκφράζεται δι’ όλης της επί γης παρουσίας Του και με συγκινητικόν τρόπον με τις παραβολές του απολωλότος προβάτου και της απολεσθείσης δραχμής (Λουκ.15,3-10) και η καταδίκη της αμαρτίας ως γενεσιουργού αιτίας της ασθενείας και του θανάτου (Ιω.5,14).


Όλα τα ανωτέρω τα αναφέρομεν δια την απαράδεκτον, και ως προκύπτει εκ της εγγράφου και πεπαρρησιασμένης αναφοράς προς την Ιεράν Σύνοδον, του Σεβ. Μητροπολ. Γλυφάδος, κ. Αντωνίου, ενέργειαν του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αμερικής, κ. Ελπιδοφόρου, να τελέσει μετά πομπής και ιδιαιτάτης δημοσιότητος το μυστήριο της βαπτίσεως δύο παίδων, που έχουν «τεκνοθετηθεί» από ένα «ζεύγος» ομοφυλοφίλων.


Ασφαλώς η βάπτισις και η δι’ αυτής πολιτογράφησις εις την Βασιλεία του Θεού κάθε ανθρωπίνου προσώπου είναι έργον χάριτος και ευλογίας και υπακούει εις την εντολήν του ενανθρωπήσαντος Κυρίου «πορεύθεντες μαθητεύσατε πάντα τά ἔθνη βαπτίζοντες αὐτούς» (Ματθ. 28,19-20).


Η μετά πομπής, όμως, επιτέλεσις του μυστηρίου της βαπτίσεως δύο ατυχών παίδων που – ένεκεν της τραγικότητος της εποχής μας, η οποία έχει θεσμοθετήσει την ανατροπή της ανθρωπίνης οντολογίας και φυσιολογίας, ως δήθεν ανθρωπίνου δικαιώματος, την στιγμή κατά την οποίαν ουδεμία σχέση έχει με την ανθρώπινη φύση, αλλά αποτελεί μία ψυχοπαθολογική εκτροπή που ευτελίζει το ανθρώπινο πρόσωπο και χωματοποιεί την ψυχήν του και πραγματώνει τον ορισμό του μεγάλου Ιταλού Εγκληματολόγου Cesare Lombroso ότι «ο αρρενοθήλυς δεν έχει ουδεμίαν ηθικήν αναστολήν και ουδέν μεταφυσικόν ιδεώδες» – βρίσκονται με αποκλειστική ευθύνη της Πολιτείας που «νομοθέτησε» σχετικώς, εις την δίνην των δύο ομοφυλοφίλων δήθεν γονέων, με αποτέλεσμα να στερηθούν το ζωοποιό χάδι της μητέρας και την στιβαρά προσωπικότητα του πατέρα, να στερηθούν δηλαδή τα πρότυπα της ζωής, γίνεται το εφαλτήριον δια την Εκκλησιαστικήν αμνήστευσιν του Εκκλησιαστικού κακουργήματος του σοδομισμού, που αποτελεί θανάσιμον αμάρτημα που αποστερεί της κοινωνίας με τον Ζώντα Θεόν και οδηγεί αναπόδραστα το ατυχές θύμα του εις την αιώνιαν απώλειαν.


Επομένως, η συγκεκριμένη ιερατική πράξις του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου και η ουσιαστική επιβράβευσις των αμεταμελήτων σοδομιτών και η προβολή αυτών εν μέση Εκκλησία, ως δήθεν «θεοσεβών προσώπων», που βαπτίζουν ορθοδόξως τα τέκνα τους, και η κατά συνέπειαν αμνήστευσις του θανασίμου κακουργήματος του σοδομισμού και της ανατροπής της ανθρωπίνης οντολογίας και φυσιολογίας, προσβάλλει ευθέως την ανθρωπολογίαν και την σωτηριολογίαν της Μιάς Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και οδηγεί τον συγκεκριμένον Ιεράρχην υπόδικον ενώπιον των Ιερών Κανόνων και του Κυρίου της Εκκλησίας, διότι διά της εμπράκτου «διδαχής»του ακύρωσε το σχετικό σωτηριώδες ένταλμα της Αγίας Γραφής (Λευιτ.18,22, Γένεσ.19,24 , Ρωμ. 1,27-28).



Συνεπώς, ο συγκεκριμένος Ιεράρχης διά προφανείς λόγους δημοσιότητος ή και άλλους που δεν γνωρίζομεν, προτίμησε της διδαχής της Εκκλησίας το «σύγχρονον ευαγγέλιον» του όφεως και ευρίσκεται πλέον υπό τας αράς των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων και την Κανονικήν πρόβλεψιν των Κανονικών Δικαστικών οργάνων του Σεπτού Οικουμενικού Πατριαρχείου.


Προσωπικώς, και επειδή συνδέομαι μετ’ αυτού με φιλίαν, τον καλώ δημοσίως να αποκαταστήσει την γενομένη πνευματικήν ζημίαν εκζητών την συγγνώμην του Παναγίου Κυρίου της Εκκλησίας και του Εκκλησιαστικού Σώματος.


Ο Μητροπολίτης Γλυφάδας δεν γνώριζε για την βάπτιση τέκνων Gay ζευγαριού στην Γλυφάδα


Ο Αμερικής Ελπιδοφόρος ευλόγησε τη βάφτιση παιδιών gay ζευγαριού ομογενών στην Αθήνα (ΦΩΤΟ-VIDEO)

O Ομογενείς Ευάγγελος Μπούσης και ο Πίτερ Ντούντας επέλεξαν να έρθουν στην Ελλάδα για τη βάφτιση των δύο παιδιών τους. Το Μυστήριο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην Αθήνα, στη Φανερωμένη Βουλιαγμένης.

Νονές των παιδιών ήταν το διεθνούς φήμης μοντέλο Μπιάνκα Μπραντολινί(άραγε είναι χριστιανή;) και η χρυσή κληρονόμος, Ευγενία Νιάρχου, η οποία διατηρεί στενή φιλία με το διάσημο ζεύγος που είναι σχεδιαστές μόδας.
Τα παιδιά του ζευγαριού πήραν τα ονόματα Αλέξιος και Ελένη.Να ζήσουν! Δεν μας φταίνε πουθενά αυτά!
Το βράδυ του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το πάρτι της βάφτισης στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, όπου επίτιμη καλεσμένη ήταν η Άννα Βίσση, η οποία τραγούδησε τις μεγάλες επιτυχίες της.
Αυτός ήταν και ο λόγος που η Σοφία Καρβέλα και ο (πρώην) σύζυγός της Θανάσης Πανουργιάς ταξίδεψαν στην Ελλάδα, ώστε να παρευρεθούν στη βάφτιση!Είναι φίλοι με το ζεύγος!

Το παρών στη βάφτιση έδωσε και η στενή φίλη του ζευγαριού Βίκυ Καγιά, η οποία δεν σταμάτησε να μοιράζεται φωτογραφίες και βίντεο από το πάρτι

https://www.youtube.com/shorts/MFKmkGoZFyU

https://www.youtube.com/shorts/W5PiItcnMqQ

O Ευάγγελος Μπούσης και ο Πίτερ Ντούντας επέλεξαν τη χώρα μας για αυτή την ξεχωριστή στιγμή φέρνοντας στην Ελλάδα τόσο κόσμο για να παραστεί στο βάφτισμα.Και ως εδώ όλα καλά αν και αρκούντως εξωθεσμικά και έξω από την παράδοση για την πατρίδα μας.

Η μεγάλη έκπληξη ήταν η παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου ο ο οποίος έφτασε για το σκοπό αυτό εξ Αμερικής για να βαφτίσει τα παιδιά του gay ζεύγους. Και αυτό πρέπει να γίνεται για πρώτη φορά και μάλιστα με αυτό τον απροκάλυπτο τρόπο: ορθόδοξος Ιεράρχης να βαφτίζει παιδιά gay ζεύγους.
Το ερώτημα είναι το ήξερε η Μητρόπολη Γλυφάδας και είχε συναινέσει; Και το σπουδαιότερο: η Εκκλησία της Ελλάδος είχε εκφέρει την άποψή της για το θέμα αυτό; Επίσης το Οικουμενικό Πατριαρχείο ήταν ενημερωμένο για την κίνηση αυτή του Ιεράρχου του Θρόνου που ήλθε να ταράξει τα ήδη ταραγμένα νερά της Ορθοδοξίας; Η κατάσταση έχει ξεφύγει! Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε!

Πάντως για ιστορικούς λόγους να πούμε ότι μέχρι στιγμής δεν έχει πραγματοποιηθεί ανάλογη τελετουργία από ορθόδοξο Επίσκοπο ή Μητροπολίτη στην Ελλάδα. Θα πρέπει η Εκκλησία να πάρει θέση και να μας πει αν το επιτρέπει να γίνεται αυτό ή όχι για να ξέρουμε. Αλλιώς το να αφήνει να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει ανάλογα την οικονομική ισχύ του, αρκεί να βρίσκει πρόθυμους Ιεράρχες να προδώσουν αυτά που παρέλαβαν έναντι πινακίου φακής, τότε τα πράγματα θα έχουν άσχημη εξέλιξη.Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα Άγιε Αμερικής! Όπισθεν ολοταχώς διότι ακόμη και αν το Πατριαρχείο κάνει τα στραβά μάτια, για τους δικούς του λόγους, υπάρχει Θεός ο οποίος βλέπει και ενεργεί πάντα την κατάλληλη στιγμή και μάλιστα την ώρα που δεν το περιμένουμε!


Απαντά ο Μητροπολίτης Γλυφάδας μετά τον Σάλο που προκληθηκε.



Επιστολή Μητροπολίτου Ηλείας προς το Μητροπολίτη Ισπανίας σχετικά με την προσευχή εις τον Άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο

Επιστολή Μητροπολίτου Ηλείας προς το Μητροπολίτη Ισπανίας σχετικά με την προσευχή εις τον Άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο

Προς Τον Σεβ. Μητροπολίτην Ισπανίας και Πορτογαλίας Κύριον κύριον ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΝ

Σεβασμιώτατε άγιε Ισπανίας κ. Πολύκαρπε,

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,

Η δε δύναμις, το φως και η χαρά της Αναστάσεως να πλημμυρίζουν πάντοτε Σε, την Διακονία σου, τους Κληρικούς και πάντας τους χριστιανούς της Μητροπόλεώς σου.



Αδελφέ άγιε Ισπανίας, έλαβα την από 3-4-2012 απαντητικήν επιστολήν σου και ουδόλως ικανοποιήθην. Διότι αποδοχή τοιούτων ευχών παραχαράσσει το αληθινό νόημα της ορθοδόξου προσευχής και εθίζει τους χριστιανούς μας σε μαγικού τύπου προσευχές, όπερ θεωρώ απαράδεκτo. Όσον αφορά στο γραφόμενόν σου, ότι ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Βαρθολομαίος Αρσενίου είναι «παραδοσιακός Κληρικός και καλός επιστήμονας» δεν αμφιβάλλω. Όμως οι καρποί των έργων του δείχνουν, ότι δεν είναι καλός θεολόγος ούτε καλός διδάσκαλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας και Ποιμένας, αφού το δικό μας κήρυγμα δεν είναι «εν σοφία λόγου», αλλά σταυρού, αποσκοπεί δε κυρίως και προ παντός στην λύτρωσι, στην σωτηρία και στον αγιασμόν των ανθρώπων και δευτερευόντως στην ικανοποίησι άλλων αιτημάτων μας. Ειδικώτερα σου γνωρίζω τα εξής·

1. Βασική διδασκαλία της Εκκλησίας μας είναι ότι ο Θεός πρωτίστως, «πάντας ανθρώπους θέλει σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν» και έπειτα ικανοποιεί και τις υλικές μας ανάγκες. Θυμήσου τον Απόστολον Παύλον, ο οποίος «τρις τον Κύριον παρεκάλεσε» να τον θεραπεύση από την ασθένειάν του, όχι δια να μη πονάη αλλά δια την καλυτέραν διεξαγωγήν του σωτηρίου έργου της Ιεραποστολής, και όμως δεν τον εθεράπευσεν ο Κύριος. Του είπε· «αρκεί σοι η χάρις μου· η γαρ δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται».

Θυμήσου τον Παρακλητικόν Κανόνα, λέγοντα· «Κατά το συμφέρον ποίησον». Δια να μη σου θυμίσω την προσευχήν του Κυρίου· «Κύριε παρελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο. πλην ουχ ως εγώ θέλω αλλ’ ως Συ».

Έναντι αυτών των αληθειών το βιβλιαράκι ο Άγιος Ιούδας ο Θαδδαίος λέγει: « Οι προσευχές εισακούονται την εννάτη και πριν και ποτέ μέχρι τώρα δεν απέτυχον. Θα λάβετε τη Χάρη που ζητάτε, όσο απραγματοποίητη κι αν φαίνεται». (σελίδα 50). Είναι δυνατόν, Σεβασμιώτατε, να αποδεχόμεθα και πολύ περισσότερο να επαινούμε και να διδάσκωμε τέτοιες αντιλήψεις; Εγώ ακραδάντως πιστεύω ΟΧΙ.

2. Η Ορθόδοξη προσευχή είναι αδιάλειπτος και γίνεται «εν παντί καιρώ και τόπω». Είναι δυνατόν λοιπόν να αποδεχώμεθα ή να μη κατακρίνωμε προσευχές, που δια να εισακουσθούν «πρέπει να απαγγέλλονται επτά (7) φορές την ημέρα επί εννέα (9) συνεχείς ημέρας», ως γράφει το βιβλιαράκι; Ασφαλώς ΟΧΙ. Αυτά είναι αναβίωσι μαγικών υπολειμμάτων που τα χρησιμοποιούν και στις ημέρες μας οι διάφοροι μάγοι, εξορκισταί κ.λ.π. Είναι επομένως μέθοδος σατανική, που εμείς πρέπει να επισημαίνουμε και να αποφεύγουμε. Διότι· «τις κοινωνία φωτί προς σκότος; Τις δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαλ;». ΟΥΔΕΜΙΑ.

3. Μου γράφεις, Αδελφέ, ότι «η εν λόγω προσευχή καταγράφεται εις την δυτικήν χριστιανικήν παράδοσιν, ένθα ο άγιος ένδοξος Απόστολος Ιούδας ο Θαδδαίος τιμάται ιδιαιτέρως ως προστάτης των απηλπισμένων υποθέσεων και συγκεκριμένα εις την Νότιον Ιταλίαν, Βαυαρίαν, Νότιον Γαλλίαν, Ισπανίαν και εκ της τελευταίας ταύτης εις ολόκληρον την Λατινικήν Αμερικήν και όλως ιδιαιτέρως εις το Μεξικόν. Κατά την εν λόγω παράδοσιν η προσευχή του αγίου Αποστόλου Ιούδα του Θαδδαίου, γνωστή ως noνena (εννάτη), θα πρέπη να απαγγέληται κατά εννέα τακτάς χρονικά περιόδους , δηλ. εννέα ημέρας ή εννέα εβδομάδας ή εννέα μήνας».

Χαίρω δια την διαπίστωσί σου αυτή. Όμως η Παπική Εκκλησία, Αδελφέ μου αγαπητέ, έχει και άλλας παραδόσεις, όπως το Πρωτείον του Πάπα, το FILIOQUE, την άσπιλον σύλληψιν της Παρθένου κ.λ.π. Εμείς οι Ορθόδοξοι όμως ΔΕΝ δεχόμεθα αυτές τις ανορθόδοξες παραδόσεις. ΟΧΙ, Αδελφέ, ΠΟΤΕ. Το ίδιο δεν επιτρέπεται να ανεχόμεθα και να χρησιμοποιούμε και αυτήν την προσευχήν της Λατινικής Εκκλησίας με την μαγικήν αντίληψιν.

4. Η εν λόγω προσευχή στο βιβλίον του Αποστόλου Ιούδα του Θαδδαίου, λέγει: «Θα λάβετε την Χάρη που ζητάτε, όσο απραγματοποίητη κι’ αν φαίνεται». Ο π. Βαρθολομαίος έχει κάνει έρευνα επαληθεύσεως αυτού του ισχυρισμού; Και όμως πρέπει. Διότι, Αδελφέ Αγαπητέ, ασφαλώς πολλά από τα αιτήματα των χριστιανών δεν θα ικανοποιούνται. Λέγει και ο άγιος Ιάκωβος· «Αιτείτε και ου λαμβάνετε, διότι κακώς αιτείσθε, ίνα εν ταις ηδοναίς υμών δαπανήσητε». Όσων όμως δεν ικανοποιούνται οι προσευχές – και ασφαλώς θα είναι πολλοί αυτοί - όλοι αυτοί θα τα βάζουν με τον Θεόν και θα γίνωνται εχθροί του Θεού και της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Δεν είναι τούτο τέχνασμα του πονηρού; Ασφαλώς ΝΑΙ.

5. Τέλος μου γράφεις, ότι το βιβλίον τούτο «πωλείται εις την Θεσσαλονίκην εκ των Βιβλιοπωλείων της Αποστολικής Διακονίας, της Αδελφότητος Θεολόγων «Ο Σωτήρ» και το «Περιβόλι της Παναγίας». Δυνατόν να είναι έτσι Αδελφέ. Όμως ο Επίσκοπος δεν κρίνει την ορθοδοξότητα του περιεχομένου ενός βιβλίου από το ποίος το πωλεί, αλλά από το Ορθόδοξο περιεχόμενο αυτού. Και το είδος και το περιεχόμενο αυτής της προσευχής, όπως εσύ ο ίδιος διεπέστωσες, είναι της δυτικής (παπικής) χριστιανικής παραδόσεως. Άρα αποκρουστέον.

Με την ελπίδα ότι θα συμφωνήσης στα ανωτέρω και επομένως θα συστήσης εις τον π. Βαρθολομαίον να μη διαδίδη την προσευχήν αυτήν, αλλά άλλα, ορθόδοξα και ψωχωφελή, διατελώ,

† Ο Μητροπολίτης Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Ιερά Μητρόπολις Ηλείας και Ωλένης

Προσοχή : Η Προσευχή του Αγίου Ιούδα του Θαδδαίου δεν έχει έγκριση από την εκκλησία της Ελλάδος

Απο το μακρινό Σικάγο των Η.Π.Α. φαίνεται πως μας ήρθε τελικά «εισαγόμενη» η περιβόητη ή και διαβόητη κατά πολλούς γνώστες του ορθόδοξου λειτουργικού τυπικού, προσευχή των 9 ημερών προς τον άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο που τελευταία έχει πάρει απίστευτες προεκτάσεις στη χώρα μας.

Η προσευχή που όπως υποστηρίζουν αυτοί που τη διακινούν έχει «σίγουρα αποτελέσματα» εφόσον διαβαστεί με τον «σωστό τρόπο», δηλαδή επί εννιά ημέρες έξι φορές ημερησίως, λες και είναι αντιβίωση, έχει πάρει διαστάσεις πανδημίας μεταξύ των πιστών εξαιτίας της υπερπροβολής που της γίνεται από το «θαυματουργό» παρεκκλήσι των αγίων Ισιδώρων στον Λυκαβηττό αλλά και μέσω συγκεκριμένης ιστοσελίδας που σχεδόν εργολαβικά έχει αναλάβει την αποστολή της ανάδειξης θαυμάτων και θαυμαστών γεγονότων στο συγκεκριμένο παρεκκλήσι αλλά και σε άλλα ανά την επικράτεια που διεκδικούν το δικό τους μερίδιο στην βιομηχανία των θαυμάτων.

Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, χθες μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας άρχισε να διακινείται έγγραφο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος επί των ημερών του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου με την υπογραφή του τότε Αρχιγραμματέα της ΔΙΣ και σημερινού μητροπολίτη Κορίνθου κ. Διονυσίου το οποίο σύμφωνα με το δημοσίευμα της ιστοσελίδας πιστοποιεί «την αυθεντικότητα της προσευχής στον θαυματουργό Άγιο Ιούδα Θαδδαίο»!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ

« Το @@@ αποκλειστικά φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα έγγραφα από το 2006 που πιστοποιούν την αυθεντικότητα της προσευχής στον θαυματουργό Άγιο Ιούδα Θαδδαίο μαζί με μαρτυρία λογιστή που μαζί με τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο είδε τον Άγιο Ιούδα το Θαδδαίο, του εμφανίστηκε και τον καθοδήγησε. Οι χαιρετισμοί, η προσευχή, η παράκληση και ακολουθία εγκρίθηκαν από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος επί Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου» υποστηρίζεται στο δημοσίευμα της εν λόγω ιστοσελίδας που παρουσιάζει ως πειστήριο και απόδειξη των γραφομένων της, την παρακάτω επιστολή της ΔΙΣ προς την Ι.Μητρόπολη Ν. Ιωνίας που είχε ζητήσει την έγκριση.


Όπως όμως φαίνεται ξεκάθαρα στην συνοδική επιστολή η ΔΙΣ δεν ενέκρινε καμία προσευχή και καμία ακολουθία Χαιρετισμών όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα αλλά μόνο την «Ασματική Ακολουθία μετά παρακλητικού κανόνος» όπως ακριβώς αναφερόταν και στο αίτημα της Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας.

Ποιος όμως ήταν ο συντάκτης της Ακολουθιας;

Σύμφωνα με το έγγραφο της ΔΙΣ την Ακολουθία που εγκρίθηκε είχε συντάξει ο μακαρίτης σήμερα γιατρός Ευάγγελος Κοτσιομήτης ο οποίος είχε ιδιαίτερη ευλάβεια στον συγκεκριμένο άγιο. Ο Κοτσιομήτης είχε προχωρήσει σε εκδόσεις σχετικές με τον άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο καιρό πριν την έγκριση της Ιεράς Συνόδου. Σε μια από αυτές τις εκδόσεις που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2003 (τρια χρόνια πριν την έγκριση της Συνόδου) ο γιατρός συμπεριέλαβε και την συγκεκριμένη προσευχή μαζί με τις κατάλληλες «οδηγίες» προς τους προσευχόμενους πιστούς με την σημείωση πως «θα λάβετε την χάρη που ζητάτε όσο απραγματοποίητη κι αν φαίνεται».

Η συγκεκριμένη προσευχή ωστόσο, δεν έλαβε ποτέ καμία έγκριση από την Εκκλησία, ούτε όταν πρωτοδημοσιεύθηκε ούτε κι όταν ελήφθη η απόφαση για την «Ασματική Ακολουθία» αφού ποτέ δεν τέθηκε προς έγκριση, παρά τα όσα επιχειρούν , να διασώσουν οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας.

Τι σχέση έχει η εγκεκριμένη Ακολουθία με την «θαυματουργή» προσευχή όμως;

Τα δυο κείμενα φαίνεται πως δεν έχουν την παραμικρή σχέση. Η Ακολουθία που ενέκρινε η ΔΙΣ το 2006 είχε γραφτεί από τον Κουτσιομήτη. Η προσευχή όμως που πρωτοεμφανίστηκε σε δική του έκδοση (2003) χωρίς όμως την παραμικρή αναφορά πως την έγραψε ο ίδιος έχει την δική της ιστορία.

Ο λόγος για τον οποίο ο ευλαβής γιατρός, σύμφωνα με μαρτυρίες ανθρώπων που τον γνώριζαν, δεν είχε υπογράψει την προσευχή ήταν για τον απλό λόγο πως ήταν μετάφραση μιας καθολικής προσευχής που κυκλοφόρησε από ένα προσκύνημα του αγίου Ιούδα του Θαδδαίου στο Σικάγο των ΗΠΑ. Μάλιστα σε αντίθεση με τους δικούς μας οπαδούς της θαυματουργικής ευχής οι αντίστοιχοι Αμερικανοί δεν έχουν μόνο μια αλλά οκτώ προσευχές. (Σχετική ιστοσελίδα)

Υπάρχει προσευχή για την ειρήνη, για το σήμερα, για το αύριο, για την ελπίδα, για την ίαση και μια ακόμη πιο «εξειδικευμένη» προσευχή μόνο για αυτούς που πάσχουν από καρκίνο.

Με μια απλή μετάφραση της αμερικανικής ευχής εύκολα θα διαπιστώσει όποιος ενδιαφέρεται να δει την αλήθεια μακριά από τις υπερβολές της ελληνικής βιομηχανίας θαυμάτων πως η ελληνική «θαυματουργή» προσευχή δεν είναι άλλο παρά μόνο μια αντιγραφή της αμερικανικής στην οποία έχουν προστεθεί και οι σχετικές «σάλτσες».

Ο ιδρυτής του προσκυνήματος του αγίου Ιούδα του Θαδδαίου στο Σικάγο των ΗΠΑ, Π. Τζεϊμς Τορτ.


Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Ο ιδρυτής του προσκυνήματος του αγίου Ιούδα του Θαδδαίου στο Σικάγο των ΗΠΑ, Π. Τζεϊμς Τορτ
«Άγιε Απόστολε, Ιούδα, πιστέ δούλε και φίλε του Ιησού, η Εκκλησία σε τιμά και σε επικαλείται καθολικά ως προστάτη της ελπίδας. Παρακαλώ μεσολάβησε για λογαριασμό μου. Χρησιμοποιήστε αυτό το συγκεκριμένο προνόμιο που σας δίνεται για να φέρετε ελπίδα, παρηγοριά και βοήθεια εκεί που χρειάζονται περισσότερο. Ελάτε στη βοήθειά μου σε αυτή τη μεγάλη ανάγκη, ώστε να λάβω την παρηγοριά και τη βοήθεια του ουρανού καθώς εργάζομαι με τις προκλήσεις μου, ιδιαίτερα (εδώ κάντε το αίτημά σας). Δοξάζω τον Θεό μαζί σου και όλους τους αγίους για πάντα. Υπόσχομαι, ευλογημένε Άγιε Ιούδα, να έχω πάντα το μυαλό μου σε αυτή τη μεγάλη χάρη, να σε τιμώ πάντα ως τον ιδιαίτερο και ισχυρό προστάτη μου και να ενθαρρύνω με ευγνωμοσύνη την αφοσίωση σε σένα. Αμήν».

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ «ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ» ΠΡΟΣΕΥΧΗ
Αγιώτατε Απόστολε, Άγιε Ιούδα Θαδδαίε, πιστέ υπηρέτη και φίλε του Ιησού, η Ορθοδοξία, σ’ όλον τον κόσμο σε τιμά και σε επικαλείτε ως Προστάτη των απελπισμένων υποθέσεων, αυτών για τις οποίες έχει χαθεί κάθε ελπίδα.

Προσευχήσου για μένα. Είμαι τόσο απελπισμένος/η και μόνος/η. Σε ικετεύω κάνε χρήση αυτής της ιδιαίτερης Χάρης που σου έχει δοθεί, να φέρνεις ορατή και γρήγορη βοήθεια όπου δεν υπάρχει καμμία σχεδόν ελπίδα βοηθείας. Βοήθησέ με τούτη την ώρα της ανάγκης, για να μπορέσω να λάβω την παρηγοριά και την βοήθεια της Αγίας Τριάδος, σ’ όλες μου τις ανάγκες, δοκιμασίες, και βάσανα – (εδώ εκφράζετε το αίτημα της προσευχής Αγίου Ιούδα Θαδδαίου) – και να μπορώ να υμνώ τον Χριστό μαζί με σένα και με όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Υπόσχομαι, ω ευλογημένε Άγιε Ιούδα Θαδδαίε, να ενθυμούμαι πάντοτε αυτή τη μεγάλη Χάρη. Να σε τιμώ πάντοτε, ιδιαίτερα ως τον πιο δυνατό προστάτη μου, και μ’ ευγνωμοσύνη να ενθαρρύνω την ευλάβεια προς εσένα, ΑΜΗΝ.

ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΤΑ… ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ
Σε αντίθεση με τους δικούς μας, οπαδούς της αλάνθαστης θαυματουργίας της προσευχής που αν δεν ειπωθεί επί εννιά ημέρες «δεν πιάνει», οι Καθολικοί είναι ελαφρώς πιο σοβαροί. Όπως και οι δικοί μας υποστηρίζουν επίσης ότι η προσευχή πρέπει να διαβάζεται επί εννέα ημέρες αλλά η εξήγηση που δίνουν όμως, είναι διαφορετική. Σύμφωνα λοιπόν με τους «αυθεντικούς» συντάκτες της προσευχής αυτή πρέπει να λέγεται επί εννιαήμερο σε ανάμνηση «των εννέα ημερών που προσευχήθηκαν μαζί οι δώδεκα Απόστολοι μεταξύ της Ανάληψης του Ιησού και της Πεντηκοστής…».

Το παράδοξο σε όλα τα παραπάνω είναι πως παρά το γεγονός που το ένα μετά το άλλο τα επιχειρήματα των εμπόρων της πίστης και της ελπίδας των ανθρώπων καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος με ελάχιστη έρευνα, η Εκκλησία της Ελλάδος εξακολουθεί να παρακολουθεί το φαινόμενο αμίλητη. Ίσως αυτό να είναι και το μεγαλύτερο «θαύμα» της συγκεκριμένης προσευχής.

Διαβάστε τι γράφει ο Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός για την Προσευχή του Αγίου Ιούδα του Θαδδαίου στον παρακάτω σύνδεσμο 


Πηγή : Orthodoxia.info 

Πιστοί σέρνουν στα δικαστήρια τον Μητροπολίτη Αργολίδος και η εκκλησία σιωπά !!



Εκτός ελέγχου διαστάσεις φαίνεται να λαμβάνει η υπόθεση του «θαυματουργού»  ναού των αγίων Ισιδώρων στον Λυκαβηττό, υποστηρικτές του οποίου ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο καταθέτοντας μήνυση και αγωγή κατά του μητροπολίτη Αργολίδος επειδή σύμφωνα με τους ίδιους τα λεγόμενα του ιεράρχη έθιξαν την προσωπικότητα του ιερέα τους αλλά και των ιδίων.

Όπως δημοσίευσε χθες ιστοσελίδα, συντάκτες της οποίας ισχυρίζονται συχνά ότι προέρχονται από τον κύκλο των υποστηρικτών του ιερέα του Λυκαβηττού, 23 πολίτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προχώρησαν σε μήνυση κατά του μητροπολίτη Αργολίδος Νεκταρίου, τον οποίο όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα εγκαλούν για «συκοφαντική δυσφήμηση, διασπορά ψευδών ειδήσεων και δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους» ενώ σύμφωνα πάντα με την ίδια ιστοσελίδα κατατέθηκε και  «αγωγή για προσβολή προσωπικότητας».

Στο κείμενο που δημοσιεύει η ιστοσελίδα αναφέρεται πως οι μηνυτές του μητροπολίτη υποστηρίζουν ότι ο ιεράρχης «προσέβαλε την πίστη μας και εμάς τους ίδιους βάναυσα και με δόλο, μη σεβόμενος πως έχουμε άρρωστα παιδιά, άρρωστους γονείς, και επιλέγουμε την Ορθόδοξη Εκκλησία για πνευματική παρηγοριά, παρουσιάζει όλους εμάς που έχουμε επισκεφθεί την εν προκειμένω Εκκλησία, τους Αγίους Ισιδώρους Λυκαβηττού, ως μέλη ομάδας που ουσιαστικά διαπράττει απάτες, και ως ανθρώπους που καταμαρτυρούμε ψέματα ή έχουμε δόλιους και αλλότριους στόχους».

Το πλέον ενδιαφέρον στο κείμενο που δημοσιεύεται είναι πως οι μηνυτές δηλώνουν ότι σέβονται μεν τον μητροπολίτη αλλά αναγκάζονται να κινηθούν νομικά εναντίον του για να προστατεύσουν την πίστη! «Λυπούμαστε που αναγκαζόμαστε να στραφούμε νομικά εναντίον Ιεράρχου, τον οποίο σεβόμαστε απόλυτα, όμως νιώθουμε πως οφείλουμε να υπερασπιστούμε την Ορθόδοξη Πίστη μας» γράφουν χαρακτηριστικά. 

Το παράδοξο σε όλο αυτό είναι πως οι πολίτες που θεωρούν εαυτούς υποστηρικτές της πίστης δεν στράφηκαν στην Εκκλησία κατά του μητροπολίτη όπως θα περίμενε ο οποιοσδήποτε αλλά στην πολιτική Δικαιοσύνη.

Επίσης αξιοσημείωτη είναι η αναφορά που συμπεριλαμβάνεται στο ίδιο δημοσίευμα σύμφωνα με την οποία ο ναός του Λυκαβηττού δεν έχει καμία σχέση με την ενέργεια των είκοσι τριών που δηλώνουν οτι δρουν αυτοβούλως «Ο Ιερός Ναός Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με την πρωτοβουλία μας αυτή και σε καμία περίπτωση δεν την έχει υποκινήσει ή προκαλέσει. Δρούμε αυτοβούλως ως Έλληνες πολίτες που τους καταπατήθηκε το θεμελιώδες δικαίωμα της Πίστεως» γράφουν χαρακτηριστικά.

Ενδεικτικό της έκτασης που έχει πάρει το ζήτημα, για το οποίο η επίσημη Εκκλησία αρνείται να πάρει την οποιαδήποτε δημόσια θέση, είναι πως οι υπογράφοντες την  μήνυση και την αγωγή δεν προέρχονται μόνο από την Αθήνα όπου βρίσκεται ο ναός αλλά ακόμη και από την Θεσσαλονίκη.

Η υπόθεση τείνει να λάβει χαρακτηριστικά αντίστοιχα με αυτής του Αρτέμη Σώρρα αλλά και της άλλης ομάδας που εμφανιζόταν υπό τον τίτλο «Θεματοφύλακες του Συντάγματος» οπαδοί των οποίων «βομβάρδιζαν» τα Πρωτοδικεία της χώρας με μηνύσεις και αγωγές κατά του Δημοσίου υποστηρίζοντας πως με τον τρόπο αυτό προστατεύουν το Σύνταγμα, την έννομη τάξη και τα δικαιώματα των πολιτών της χώρας.

Πλέον μετά και από αυτή την κίνηση είναι εμφανές πως η υπόθεση ξεπερνά κατά πολύ τις περί θαυματουργίας ή μη συζητήσεις, αφού πλέον το ερώτημα είναι ποιος τελικά ελέγχει το τι συμβαίνει σε αυτό το εκκλησάκι 200 μέτρα από το συνοδικό μέγαρο της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Πηγή :

Orthodoxia.info