Η Παναγία ανέστησε το γιο μιας χήρας την ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου ~Αγαπώ τον Χριστό


Η Παναγία ανέστησε το γιο μιας χήρας την ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου:

Κάποιο Μεγάλο Σάββατο, (μετά το 2017, στο χωριό Σμίξη Γρεβενών) μια μητέρα χήρα έχασε το γιο της σε νεαρή ηλικία, 42 χρονών.
Κατά τις 8 μ.μ. ένοιωσε ένα σφίξιμο, η μάνα κάλεσε ασθενοφόρο, περίπου στις 10μ.μ. ήλθε κι ο γιατρός διαπίστωσε τον θάνατο του παιδιού της. Της λέει «κάλεσε τους συγγενείς σου και ετοίμασε τα της κηδείας».

«Γιατρέ», του λέει, «να μην τους ειδοποιήσω τώρα, περιμένουμε να γίνει η Ανάσταση, πειράζει να τους ειδοποιήσω μετά την Ανάσταση;» «Όχι», της λέει, «δεν πειράζει. Καλή Ανάσταση».

 «Καλή Ανάσταση», του λέει, κι ο γιατρός φεύγει.

Περνούσε η ώρα κι όπως χάιδευε τον νεκρό γιο της σήκωσε τα μάτια της απέναντι στο εικονοστάσι και λέει:

«Παναγία μου, βοήθησε με, εσύ είδες το παιδί σου σταυρωμένο, εγώ δεν το είδα σταυρωμένο αλλά βοήθησε με, δεν είμαι χαζή να χάσω την ανάσταση του Γιου σου, δωσ μου την δύναμη να πάω να χαρώ την ανάστασή Του κι όταν γυρίσω έχω καιρό να κλάψω το γιό μου».

Σκεπάζει το παιδί της κλειδώνει την πόρτα και η πιστή μάνα πάει στην εκκλησία.
Όταν ήλθε η ώρα της Θείας Κοινωνίας, βλέπει στα δεξιά τον γιο της, τα ‘χασε, κι όλοι νόμισαν ότι κατέρρευσε από την νηστεία της Μεγάλης Σαρακοστής. Ο γιος κατάλαβε ότι η μάνα του συγκλονίστηκε από την παρουσία του, γυρίζει από πίσω και πάει από την αριστερή μεριά, την πιάνει και της λέει:

«Μάνα, ο γιος σου είμαι, ευχαριστήθηκε τόσο πολύ η Παναγία από την προσευχή σου που με γύρισε πίσω ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η μοναξιά του Χριστού κατά την Εβδομάδα των παθών – Μητρ. Αντωνίου (Bloom) του Σουρόζ.

Σήμερα ο Χριστός εισέρχεται στο μονοπάτι της οδύνης Του αλλά και της φοβερής εκείνης μοναξιάς που θα τον περιβάλλει καθ’ όλη την...