Ένας δαίμονας ντυμένος με τα ρούχα ιερέα κήρυττε στην εκκλησία ~ πατερική διήγηση


Ένας δαίμονας, που ντυμένος με τα ρούχα του ιερέα, κήρυττε στην εκκλησία...

ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΔΙΗΓΗΣΗ

Ένας περιπλανώμενος μοναχός πήγε σε μια εκκλησία για να προσευχηθεί.
Όμως, αντί του ιερέα, είδε πως κήρυττε ένας δαίμονας, ντυμένος με τα ρούχα του ιερέα.
Ο μοναχός σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να παρακολουθεί πιο προσεκτικά την ομιλία του δαίμονα για να τον πιάσει στη λάθος του λέξη, κάπου που να έλεγε ένα ψέμα.
Αλλά ο δαίμονας μίλησε ακριβώς όπως στο ιερό Βιβλίο, χρησιμοποίησε όλες τις σωστές λέξεις, χωρίς να αλλάξει τίποτα.
Και έτσι έκανε μέχρι το τέλος του κηρύγματος.
Το κήρυγμα τελείωσε και οι άνθρωποι διασκορπίστηκαν στις δουλειές τους, πάλι αδιάφοροι.
Τότε, ο μοναχός πλησίασε τον δαίμονα και του είπε:
- Σε αναγνώρισα, είσαι δαίμονας!
- Καλά το κατάλαβες, του απάντησε εκείνος.
- Ξέρεις, σε άκουγα προσεκτικά και ήθελα να σε πιάσω να λες κάτι λάθος, αλλά, όλα όσα είπες ήταν σωστά και πολύ τεκμηριωμένα θεολογικώς, είπε ο μοναχός.
- Προσπάθησα όσο μπορούσα, απάντησε ο κολακευμένος δαίμονας.
- Τότε ποιο είναι το δαιμονικό μυστικό σου;  ρώτησε ο μοναχός με ιδιαίτερη απορία.
– Αν και δεν με συμφέρει, θα σου πω... Το μυστικό μου δεν βρίσκεται στις λέξεις αλλά στον τρόπο που είπα το κήρυγμα μου.
- Δηλαδή;
- Μα, δεν το κατάλαβες; Μίλησα στον κόσμο ψυχρά, με μια ξύλινη γλώσσα, χωρίς αγάπη και συμπόνια στην καρδιά μου. Και γι' αυτό, ξέρω ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν πήραν τίποτα φεύγοντας από την εκκλησία και επίσης δεν θα τηρήσουν και τίποτα απ' αυτά που άκουσαν. Αυτό είναι ήδη αρκετό για μένα – εξήγησε ο πονηρός, ακάθαρτος και μισάνθρωπος δαίμονας...

* * *
Αλήθεια, πόσες φορές έχουμε νιώσει να συμβαίνει το ίδιο και στις εκκλησίες μας... Πόσο ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είναι οι ιερείς και οι ιεροκήρυκες, ώστε να μην πέφτουν σε αυτήν την δαιμονική παγίδα, παρασέρνοντας μαζί και τους πιστούς σε λάθος μονοπάτια!
Ναι, το κήρυγμα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κάθε ακολουθίας, για να μπορεί να ωφελείται πνευματικά ο κάθε πιστός που διψά να ακούσει τον λόγο του Θεού. Όμως, και όταν καθιερώνεται να γίνεται κήρυγμα στις εκκλησίες μας, άραγε τι πνεύμα κατευθύνει τα λόγια του ομιλητή; Πνεύμα εγωιστικών, ψυχρών εγκυκλοπαιδικών γνώσεων ή Πνεύμα Ταπεινώσεως, Αγάπης, Συμπόνιας, Ευσπλαχνίας  και Αγωνίας, για την σωτηρία των αδελφών ψυχών; 
Πολλές φορές, δυο λόγια Αγάπης Χριστού, που βγαίνουν μέσα από τα βάθη της ταπεινής καρδιάς ενός αγράμματου ιερέα, αρκούν για να ομολογήσει μια ψυχή: 
"Ναι, τα λόγια αυτά, σαν βάλσαμο άγγισαν την πονεμένη ψυχή μου... Ένιωσα τον ίδιο τον Θεό να μου μιλάει... Δόξα Σοι ο Θεός!"

9 σχόλια:

  1. ΣΥΜΦΟΝΩ. ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΙΕΡΕΙΣ ΜΕ ΦΛΟΓΕΡΟ ΠΑΘΟΣ-ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ...ΚΑΙ Ο ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΕΝΙΣΧΕΙΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το αρθρο αυτο εχει μεγαλη δοση ΠΟΝΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΑΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ ,ΠΛΑΝΕΜΕΝΗΣ,ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΗΣ.Βεβαια μπορει να εχει και μια δοση αληθειας.ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ DR WALE
    (1) Αν θέλεις τον πρώην σου πίσω.
    (2) Για τη θεραπεία του HIV/AID ή σχετικής ασθένειας
    (3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
    (4) Θέλετε γυναίκες/άντρες να τρέχουν πίσω σας.
    (5) Αν θέλεις παιδί.
    (6) Είστε εργολάβος και θέλετε να κερδίσετε συμβόλαιο
    (7) Θέλετε να δέσετε τον άντρα/τη γυναίκα σας για να είναι
    δικος σου για παντα.
    (8) Εάν χρειάζεστε βοήθεια πνευματικά.
    (9) Σας απάτησαν και θέλετε να ανακτήσετε τα χαμένα σας χρήματα.
    (10)Σταματήστε το διαζύγιο
    (11)Τελετουργικό επίκλησης χρημάτων
    (12)Για να επαληθεύσετε εάν ο διαδικτυακός σας εραστής είναι πραγματικός
    (13)Για να επαληθεύσετε εάν το διαδικτυακό σας δάνειο είναι πραγματικό
    (14) Να είσαι πολύ λαμπρός
    (15)Αν ψάχνετε για μια καλή δουλειά
    (16)Αν είσαι μεγάλος και θέλεις να δείχνεις νέος
    (17) Εάν θέλετε να απαλλαγείτε από απειλές θανάτου
    Και πολλά άλλα..
    Επικοινωνήστε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber του: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι προνόμιο να μοιράζεσαι αυτή τη θαυματουργή μαρτυρία στον κόσμο. Ο σύζυγός μου με χώρισε Δεκαπέντε μήνες πριν και έχω γεμίσει τύψεις γιατί δεν ήξερα τι να κάνω για να διορθώσω προβλήματα με τον άντρα μου. Έψαξα για βοήθεια στο Διαδίκτυο για το πώς θα μπορούσα να λάβω βοήθεια στο γάμο μου και ανακάλυψα σπουδαίους μαρτυρητές για τον DR WALE που ήταν προοδευτικός με τα ξόρκια του. Ήρθα σε επαφή μαζί του και ιδού, ο Δρ Γουέιλ, μου είπε ότι θα μου ετοιμάσει ένα ξόρκι που θα φέρει πίσω τον άντρα μου. Ήμουν δύσπιστος, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή από το να συνεργαστώ μαζί του. Αφού δούλεψα με τον DR WALE, μερικές μέρες αργότερα, ο σύζυγός μου μου τηλεφώνησε ότι θα επιστρέψει στο σπίτι και από εκείνη τη μέρα μέχρι σήμερα, ζούμε ειρηνικά. Επιστρέφει τώρα με τόση αγάπη και φροντίδα. Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω όλους ότι αυτός ο μάστορας έχει τη δύναμη να φέρει πίσω τους ερωτευμένους και το πιο εκπληκτικό είναι ότι η αγάπη μας είναι πολύ δυνατή τώρα, κάθε μέρα είναι ευτυχία και χαρά. και δεν υπάρχει τίποτα σαν να είσαι με τον άντρα που αγαπάς. Θα συστήσω ανεπιφύλακτα το DR WALE σε οποιονδήποτε εκεί έξω που χρειάζεται βοήθεια. Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει!!. WhatsApp/Viber/Telegram του: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι θα μπορούσα να είχα κάνει αν όχι ο DR WALE που αποκατέστησε το γάμο μου και έφερε την ειρήνη στο σπίτι μου, θα σας είμαι για πάντα ευγνώμων ΔΡ. Ουάιλ, ο άντρας μου έφυγε για άλλη γυναίκα, με άφησε με τα τρία μας παιδιά, μπερδεύτηκα και ραγισμένη καρδιά παραλίγο να χάσω έναν από τους γιους μου στις διαδικασίες που συζητάω με μια φίλη μου και μου είπε για τον DR WALE και πώς τη βοήθησε στο παρελθόν, οπότε επικοινώνησα μαζί του για βοήθεια και μου υποσχέθηκε ότι μετά από λίγο μέρες που ο σύζυγός μου πρόκειται να με πάρει τηλέφωνο και να μου ζητήσει συγγνώμη για τη συγχώρεση, πιστεύω πραγματικά σε αυτόν γιατί έχω δει πολλά καλά νέα για αυτόν στο διαδίκτυο, μου είπε τι να κάνω και έκανα ό,τι μου ζήτησε να κάνω, μετά από μερικές μέρες που χτύπησε το τηλέφωνό μου και προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν ο σύζυγός μου που άρχισε να τηλεφωνεί και να με παρακαλεί να τον συγχωρήσω για κάθε πράγμα που με έκανε να περάσω, οπότε τον συγχώρεσα και τώρα ζούμε ξανά ευτυχισμένοι, λέω όλα τα ευχαριστώ στον DR WALE. Εδώ είναι οι επαφές του εάν περνάτε από οποιοδήποτε συζυγικό άγχος, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε μαζί του για λύση και σας υπόσχομαι ότι όλο το πρόβλημά σας θα λυθεί. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί να πονάς στον εαυτό σου, γιατί να αφήνεις την κατάθλιψη να σε καταβροχθίσει όταν μπορείς απλά να επικοινωνήσεις με τον Δρ WALE για να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις.
    Έχετε δικαστική υπόθεση
    Ψάχνουν για προαγωγή
    Θέλετε να κερδίσετε ένα παιχνίδι τζάκποτ Λοταρίας
    Το HIV/AIDS σας μπορεί να θεραπευτεί
    Πάσχετε από εγκεφαλικό
    Πάσχετε από Καρκίνο
    Έχετε χαμηλό αριθμό σπερματοζωαρίων
    Θέλετε να διορθώσετε τον κατεστραμμένο γάμο σας
    Θέλετε να φέρετε πίσω τον πρώην εραστή σας
    Έχετε ασθένεια/λοίμωξη που θέλετε να θεραπεύσετε
    Χρειάζεστε θεραπεία για τον ιό του απλού έρπητα 2/ PCOS
    και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής.
    επικοινωνήστε με τον DR WALE σήμερα θα φέρω πίσω όλη σας την ευτυχία και θα σας κάνω ξανά ευτυχισμένο.
    Επικοινωνήστε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber/Telegram του:+2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω κλάψει στην οικογένεια του συζύγου μου να σώσει τον γάμο μας τουλάχιστον για χάρη των παιδιών μας. Απλώς ξεγελιέται που έχει εγκαταλείψει την οικογένειά του για ένα κορίτσι στο πανεπιστήμιο, είμαι τόσο καταθλιπτικός στα πρόθυρα της αυτοκτονίας, αλλά όταν κοιτάζω τον επτάχρονο γιο μου δεν μπορώ πια. Πριν από μερικές μέρες μου είπαν ότι πήγαν στις Μπαχάμες για διακοπές, όταν εκείνος πληρώνει ακόμη την διατροφή του παιδιού του, πούλησα το αυτοκίνητό μου μόνο και μόνο για να συνεχίσω να πληρώνω το στεγαστικό δάνειο. Έδωσα τα πάντα στα παιδιά μου και έφυγα με τίποτα απολύτως εκτός από την ανάσα μου. Η αδερφή μου είδε την κατάστασή μου όταν ήρθε να δει τα ανίψια και τον ανιψιό της, με ανάγκασε να επικοινωνήσω με τον DR WALE στο WhatsApp: +23457054019402, Από εκείνη τη στιγμή που επικοινώνησα με τον DR WALE, η ζωή μου άλλαξε. Μάντεψε? Έχω το αυτοκίνητό μου πίσω, ο άντρας μου είναι πίσω στο σπίτι και άφησα την ηλίθια σκύλα μόνη. Δεν έχω δει ποτέ τίποτα να λειτουργεί τόσο γρήγορα σε όλα τα 53 χρόνια της ζωής μου. Ο άντρας μου μου έδωσε το αυτοκίνητό του και με οδήγησε χθες στο δικαστήριο για να ανανεώσουμε τον όρκο μας. Είμαι τόσο χαρούμενος που ο γάμος μου λειτουργεί ξανά και τα πράγματα επανέρχονται στο φυσιολογικό σε λίγες μόνο εβδομάδες. Ο σύζυγός μου επικοινώνησε μαζί μου αμέσως DR WALE Ολοκλήρωσε το ξόρκι. Ήταν στιγμιαίο. Είμαι ακόμα σε σοκ περιμένοντας να δω πόσο θα διαρκέσει αυτό. Αλλά προς το παρόν είναι σαν παράδεισος, γιατί ο σύζυγός μου είναι δίπλα μου, όπως ακριβώς γνωριστήκαμε όταν συμφώνησα να τον παντρευτώ. Ο γιατρός αγάπης είπε ότι είναι για πάντα. Θα συνεχίσω να καταθέτω αν αυτό είναι για πάντα όπως εγγυήθηκε. Πήγαινε να πάρεις τον εραστή σου πίσω τώρα......WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μέγα Σπήλαιο – Εξαφανίστηκαν οι μοναχοί και την επίσκεψη Μητσοτάκη στα Καλάβρυτα

Καλάβρυτα: «Χουνέρι» Μοναχών στον Μητσοτάκη κατά την επίσκεψή του στο Μέγα Σπήλαιο – Πώς τον υποδέχθηκαν στον απόηχο των «ομόφυλων»! – Η περ...