Το θαύμα που έζησε στο νοσοκομείο με τον Άγιο Εφραίμ, εξιστόρησε η Στέλλα από την Λεμεσό


Το  θαύμα που έζησε με τον Άγιο Εφραίμ, εξιστόρησε η Στέλλα από την Λεμεσό και αναρτήθηκε στη σελίδα του Facebook «Άγιος Εφραίμ - Ανέγερση μοναστηρίου στην Κύπρο - Χολέτρια Πάφος», 

Όπως αναφέρει η ίδια στην συγκλονιστική εξομολόγησή της: «θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να μοιραστώ μαζί σας το θαύμα που αξιώθηκα να ζήσω από τον Άγιο μας, τον Άγιο Εφραίμ. Σας ζήτω συγγνώμη εκ των προτέρων αν σας κουράσω με την εξομολόγηση.
Εγώ τον Άγιο Εφραίμ δυστυχώς δεν τον γνώριζα από πριν, τον γνώρισα το 2014 όταν είχε πάει η γιαγιά μου στην Ιερά Μόνη Αγίου Εφραίμ στην Νέα Μάκρη στην Αθήνα, και είχε αγοράσει ένα βιβλίο με τα Θαύματα του Αγίου μας το οποίο και έφτασε στα χέρια μου.

Εγώ εκείνη την περίοδο ήμουνα έγκυος στον 7ο μήνα και άρχισα να διαβάζω τα θαύματα του. Όπως είχα διαβάσει στο βιβλίο, έγραφαν ότι όποιος διαβάζει τα θαύματα του, κάνει αισθητή την παρουσία του. Τον παρακάλεσα να μην εμφανιστεί σε μένα, γιατί σαν χαζή φοβόμουν… ΜΕΓΑ λάθος. Είναι ευλογία να σου παρουσιάζεται ένας Άγιος.

Έτσι ο Άγιος εμφανίστηκε στον σύζυγο μου, χωρίς να γνωρίζει ο ίδιος ότι εγώ διάβαζα το βιβλίο του.

Όταν λοιπόν ήρθε η ώρα να γεννήσω τον Νοέμβριο του 2014, είχα πάθει στην κλινική από την πρώτη κιόλας μέρα, επιλόχειο κατάθλιψη. Όλοι είχαν φοβηθεί πολύ. Προσευχήθηκα τότε στον Άγιο και από την επόμενη κιόλας μέρα πείρα τα πάνω μου, και με πολύ πίστη και θάρρος επέστρεψα στο σπίτι με το μωρό μου και συμπεριφερόμουν σαν μια μάνα έμπειρη. Χωρίς φόβο χωρίς τίποτα.

Έτσι και εγώ με τον σύζυγο μου είχαμε πάρει απόφαση το 2015 όταν θα γινόταν ο γάμος μας, για μήνα του μέλιτος να πηγαίναμε στην Νέα Μάκρη να ευχαριστήσουμε το Άγιο μας. Εκεί είχαμε νοιώσει και οι δυο την παρουσία του.

Μας καλωσόρισε όταν πήγαμε να προσκυνήσουμε το σκήνωνα του. Κουνιόταν με δύναμη το καντήλι που υπήρχε μπροστά από την εικόνα του, χωρίς να υπάρχει αέρας, χωρίς τίποτα!

Δεν τελειώνει όμως η περιπέτεια εδώ…

Το 2017 διαγνώστηκα με κατά πλάκα σκλήρυνση. Ένοιωσα ότι χάθηκε η γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν ήξερα καν τι ήταν αυτή η ασθένεια. Δεν την γνώριζα. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ο γιος μου.

Στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο να το διαχειριστώ ψυχολογικά. Είχα πάθει κατάθλιψη. Ξεκίνησα με 3 εστίες στον εγκέφαλο και οι γιατροί έκαναν πειράματα με τις θεραπείες επάνω μου.

Δεν τις άντεχε ο οργανισμός μου, με αποτέλεσμα να πάρω απόφαση να σταματήσω και να μείνω χωρίς θεραπείες.

Μέσα σε ένα χρόνο από 3 εστίες που είχα, έγιναν 27. Και αυτή τη φορά είχα στον εγκέφαλο, αυχένα και σπόνδυλο. Προσευχόμουν συνέχεια στον Άγιο μας. Μου έστειλε έναν πολύ καλό και αξιόλογο γιατρό και μαζί ξεκινήσαμε καινούργια θεραπεία.

Τον Μάρτιο του 2020 είχα ραντεβού για MRI αλλά λόγω του ότι είχε έρθει η πανδημία ακυρώθηκε και μεταφέρθηκε στις 10 Ιουνίου του 2020. Εκείνη τη μέρα ήταν και η ιερή παντόφλα του Αγίου μας στον Ναό του Απόστολου Βαρνάβα στη Λεμεσό και πήγα και προσκύνησα πριν πάω για MRI.

Πήρα την εικονίτσα του Αγίου μας και πήγα για την εξέταση. Όταν ήμουνα στο MRI με έβγαλαν 2 φορές οι νοσοκόμοι και μου έβαλαν σκιαγραφικό. Αμέσως είπα στον εαυτό μου για να μου βάλουν 2 φορές σημαίνει οι εστίες μου είναι πολύ περισσότερες από 27. Τελείωσε το MRI και ήρθα στο σπίτι. Προσευχήθηκα πολύ στον Άγιο και είπα ότι και να είναι το θέλημα του Θεού, θα το αντιμετωπίσω με την βοήθεια σου Άγιε μου.

Όταν λοιπόν ξάπλωσα την νύχτα για ύπνο εκεί έγινε και το μεγάλο θαύμα. Είμαι σίγουρη πως δεν ήταν όνειρο ήταν ο Άγιος ο ίδιος. Ήμουν σε ένα δωμάτιο χειρουργείου και φώναζα δυνατά Παναγία μου λύτρωσε με από όλο αυτό βοήθησε με. Και τα δάκρυα μου έτρεχαν κανονικά. Τα φώτα του χειρουργείου δεν με άφηναν να δω καθαρά ποιος ερχόταν προς το μέρος μου. Και όμως ήταν ο Άγιος Εφραίμ. Ψηλός με μαύρα ρούχα και μακρύ μούσι. Με άγγιξε στο πόδι και μου είπε. "Μην φοβάσαι εγώ θα σε κάνω καλά." Μου το είπε 3 φορές. Όταν άνοιξα τα μάτια μου έκλαιγα κανονικά και ήμουν μούσκεμα από τα δάκρυα. Σηκώθηκα και τον έψαξα στο σπίτι ήμουν σίγουρη ότι ήταν εκεί.

Μετά από 10 μέρες βγήκαν τα αποτελέσματα μου. Από 27 εστίες είχε μείνει μια πολύ-πολύ μικρή στον εγκέφαλο. Πουθενά αλλού. Ο γιατρός μου έμεινε έκπληκτος. Δεν γίνεται οι εστίες να εξαφανιστούν μου λέει. Να μην είναι ενεργές αλλά να υπάρχουν ναι. Να εξαφανιστούν δεν γίνεται μου είπε.

Ο Άγιος Εφραίμ έκανε το Μέγα θαύμα του. Ο γιατρός μου. Ο γιατρός όλων μας.

Εύχομαι να βοηθά οπό τον κόσμο να είναι δίπλα στον κάθε ένα. Όταν του το ζητήσεις είναι εκεί. Ο άμισθος γιατρός μας. Άγιε μου Εφραίμ σε αγαπώ και σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου.

Στέλλα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μέγα Σπήλαιο – Εξαφανίστηκαν οι μοναχοί και την επίσκεψη Μητσοτάκη στα Καλάβρυτα

Καλάβρυτα: «Χουνέρι» Μοναχών στον Μητσοτάκη κατά την επίσκεψή του στο Μέγα Σπήλαιο – Πώς τον υποδέχθηκαν στον απόηχο των «ομόφυλων»! – Η περ...