Η Δύναμη Της Παναγιάς είναι η σιωπή Της! Όλα τα δέχτηκε σιωπηλά χωρίς καμία αντίρρηση

Η Δύναμη Της Παναγιάς μας είναι η σιωπή Της!

Όλα τα δέχτηκε σιωπηλά.
Την απορία το πως θα γεννήσει Εκείνον,
την Χαρά που Τον έφερε στον κόσμο μας,
τις καταδιώξεις και τις κακουχίες για χάρη Του,
το πικρό ποτήρι στον Σταυρό πλάι Του.

Μου αρέσει αυτή η ταπείνωση,
η αγάπη,
η υπομονή της,
η απίστευτη σιωπή της,
ο πόνος στα μάτια και την καρδιά της,
αυτή η αγιότητα που μεταπλάθει την δοκιμασία σε φως και χαρά.

Αυτή η αίσθηση οτι Εκείνη με νιώθει ακόμη κι όταν δεν εχω καμία λέξη να της πω ακόμη κι όταν αισθάνομαι οτι δεν έχω καμία όρεξη να εξηγώ. Αυτή η απόλυτη μητρική αποδοχή που υπάρχει στο βλέμμα της βλέποντας μου τα πολλά λάθη και σφάλματα στη ζωή μου είναι αυτό που με γοητεύει στην Παναγιά.

Βγάλε το μαφόρι Σου και Σκέπασε μας από κάθε κακό.

Φώτισε τα σκοτάδια μας.

Κάλυψε σαν Μάνα τα πολλά μας λάθη αφού μόνο Εσένα έχουμε ΜΕΣΙΤΡΙΑ προς Τον Φιλάνθρωπο Θεό. 

Θεόκτιστος Δικταπανιδης 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η μοναξιά του Χριστού κατά την Εβδομάδα των παθών – Μητρ. Αντωνίου (Bloom) του Σουρόζ.

Σήμερα ο Χριστός εισέρχεται στο μονοπάτι της οδύνης Του αλλά και της φοβερής εκείνης μοναξιάς που θα τον περιβάλλει καθ’ όλη την...