Ο Θεός είναι μαζί μας ! Τι αγκαλιά είναι αυτή Πατέρα μας – Αγαπώ τον Χριστό


Έκανα την ελπίδα βάρκα
και την αγάπη μου πανί
και ταξιδεύω μες στον κόσμο
να βρω καρδιά να συμπονεί....

Πράγματι ένα ταξίδι στον κόσμο με έφερε κοντά στους ανθρώπους του πόνου στους ανθρώπους που σηκώνουν βαρύ τον σταυρό της δοκιμασίας που πάσχουν που ζητούν ένα χέρι να τους βοηθήσει. έναν λόγο να τους παρηγορήσει να τους στηρίξει να τους δώσει λίγη χαρά λίγο κουράγιο μιαν ελπίδα....
Πόσο εύκολο είναι τούτο το έργο όταν έχεις βεβαία την ελπίδα πως ο Θεός είναι μαζί σου.....

Δεν λες λογία δικά σου, μα σαν κοιτάς στα ματιά του αδελφού σου και βλέπεις την θλίψη και την αγωνιά του βίου του εσώψυχα παρακαλάς Τον Θεό που είναι μαζί σου να επέμβει να ξεμπερδέψει το κουβάρι που έχει ο καθένας στην ψυχή του, να γιομιση η αγάπη τα κενά της καρδιά του να γιανη το άρρωστο και ταλαιπωρημένο σώμα του ναρθει πάλι το χαμόγελο στο πικραμένο στόμα του να αναστηθεί μέσα του Χριστός Ελπίδα Φως..... να αρχίσει να ζει να φύγει ο φόβος να γεννηθεί νέα ζωή με τον Χριστό που είναι το παν....

Ταξιδεύω και παρατηρώ πόσο σκυθρωπά ζουν οι άνθρωποι, μέσα στο σκοτάδι το πνευματικό που τόσο έντεχνα τους σκοτίζει ο αντίθετος.....

Κρατώ στα χεριά μου ότι πολύτιμο το πετραχήλι του Αγίου μου τα λείψανα του Πρόδρομου και του πάππου του Ιωσήφ του Σπηλαιώτη και έχω μαζί μου τον Θεό... Άρρητη ευωδιά ξεχύνεται από αυτά σημάδι πως ακολουθούν μαζί μου ταπεινά τον δρόμο για τα νοσοκομεία τις φυλακές τα σπίτια οπού διάχυτος είναι ο πόνος....

Ήρθαμε τους λέω, και κοιτάξτε εσείς να γίνεται το στόμα μου τα χεριά μου το βλεμα μου..... σαν όλοι μαζί και κυρίως εσείς που αγγίξατε τον Χρίστο μας με το μαρτύριο σας και βεβαιώσατε και μας τους τιποτένιους πως ο Θεός είναι μαζί μας.....

Μωρέ αν ήταν εδώ ο γέροντας Πορφύριος ανάμεσα σας δεν θα είχατε καμιά αμφιβολία πως ο Χρίστος μας ζει και σας νοιάζεται πολύ σας αγάπα και θέλει και ποθεί να βρείτε την πίστη που τόσο μας λείπει σήμερα να βεβαιωθείτε πως ο θεός είναι μαζί μας....

Μα σαν κοιτώ του καθενός τα ματιά αυτό θωρώ πως ο Χρίστος είναι μέσα στον καθένα μας που πονά που δακρύζει που προσεύχεται που αγάπα....
Ο Θεός είναι μαζί μας θέλω παντού να το φωνάξω: Τι αγκαλιά είναι αυτή ΠΆΤΕΡΑ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναστάσιμη χαρά από τον τάφο του Κυπριανού! - Συνέντευξη με τον π.Χριστόδουλο | Νεολαία ΝΙΚΗΣ

Αναστάσιμη χαρά από τον τάφο του Κυπριανού! - Συνέντευξη με τον π. Χριστόδουλο | Νεολαία ΝΙΚΗΣ Περιγραφή: Νεολαία ακούει; Πάμε να επενδύσουμ...