Ντροπή και αισχος. Αντί να αναπτύξουμε τον θρησκευτικό τουρισμο κοιτάμε να κάνουμε την Ελλάδα φιλικό τουριστικό προορισμό για ομοφυλόφιλους.
Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που έμπρακτα ανοίγει την αγκαλιά της στη ΛΟΑΤΚΙ+ σημείωσε η κυρία Κεφαλογιάννη σε ειδική εκδήλωση όπου παρουσιάστηκε η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση επισκεπτών ΛΟΑΤΚΙ+.
Όπως ανέφερε: Η ισότιμη συμμετοχή των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων στην τουριστική δραστηριότητα, ασφαλώς αποτελεί για εμάς τη μόνη επιλογή, και αντανακλά τις αξίες που θέλουμε να πρεσβεύει η χώρα μας ως τουριστικός προορισμός.
Προς το σκοπό αυτό έχει αναπτύξει το πρόγραμμα/σήμα διάκρισης «Queer Destinations Committed», η απονομή του οποίου διασφαλίζει ένα συγκεκριμένο επίπεδο αριστείας, ποιότητας και ασφάλειας για τους LGBTQ+ ταξιδιώτες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τουρισμός ΛΟΑΤΚΙ ατόμων, αποτελεί περισσότερο από το 10% της ζήτησης παγκοσμίως και περίπου το 16% των συνολικών ταξιδιωτικών δαπανών, οι οποίες σε απόλυτα μεγέθη ξεπερνούν ετησίως τα 195 δισεκ. δολάρια.
Σε ό,τι αφορά στις ενέργειες της τουριστικής πολιτικής περιλαμβάνονται τα εξής:
Η συσχέτιση και διασύνδεση της εθνικής στρατηγικής του υπουργείου Τουρισμού, με τις στρατηγικές των επιμέρους προορισμών.
Η τροποποίηση του πλαισίου που διέπει τις σχέσεις ξενοδόχων – πελατών.
Η σύνδεση (ως κριτήριο ποιότητας) της κατάταξης των τουριστικών καταλυμάτων, με μοριοδοτούμενο κριτήριο τον βαθμό κατάρτισης του προσωπικού και τις παρεχόμενες υπηρεσίες για την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.
Η συλλογή, επεξεργασία και τήρηση δεδομένων, αναφορικά με τον τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+.
Η οικοδόμηση σχέσεων με ειδικούς (εξειδικευμένους σε ΛΟΑΤΚΙ τουρισμό) ταξιδιωτικούς και ερευνητικούς οργανισμούς του εξωτερικού.
Η υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού πρόκειται να γίνει σύντομα ενεργό μέλος του International Gay and Lesbian Travel Association.
Ως προς τις ενέργειες εμπλουτισμού, διαφοροποίησης και αναβάθμισης της τουριστικής προσφοράς σχεδιάζονται τα εξής:
Απόκτησε το καλύτερο Škoda Fabia που έγινε ποτέ!
Škoda Fabia-Kλείσε Test Drive
Η χαρτογράφηση τοποθεσιών, οι οποίες κατ’ εξοχήν αποτελούν προσφιλείς προορισμούς για τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+
Η επίτευξη συνεργειών με τον ιδιωτικό τομέα για την ανάπτυξη τουριστικών προϊόντων στους προορισμούς τουρισμού ΛΟΑΤΚΙ+.
Η δημιουργία εξατομικευμένων πακέτων ανά αγορά – στόχο, συνδυαστικά και με ειδικές μορφές τουρισμού.
Η προώθηση της υιοθέτησης καινοτόμων τάσεων, εξελίξεων και προτύπων στον τομέα της διαμονής
Η ενθάρρυνση της συνεχούς και συστηματική αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών & μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών.
Στο μεταξύ οι άμεσες ενέργειες επικοινωνίας και προβολής αφορούν στην δημιουργία ειδικού προωθητικού υλικού για τον τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+ στην Ελλάδα αλλά και ανάπτυξη branding και οργάνωση εξειδικευμένης επικοινωνιακής καμπάνιας, όπως και ο εμπλουτισμός της ιστοσελίδας VisitGreece, με πλήρη θεματολογία σχετικά με τον τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+, αλλά και επικαιροποιημένη ενημέρωση και διαδραστικό χάρτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου