Συγκινητική Μαρτυρία Πίστης και Ανάρρωσης από τον 80χρονο Γέροντα π. Αθανάσιο
Συγκινητική Μαρτυρία Πίστης και Ανάρρωσης από τον 80χρονο Γέροντα π. Αθανάσιο
Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης ο σεβάσμιος Γέροντας π. Αθανάσιος, ο οποίος διανύει το 80ό έτος της ηλικίας του, εξέφρασε τη δημόσια ευγνωμοσύνη του προς τον Θεό, την Παναγία αλλά και τον οικείο Μητροπολίτη, κ.κ. Χρυσόστομο, μετά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του.
Ο π. Αθανάσιος, ο οποίος διακονεί την Εκκλησία από την τρυφερή ηλικία των 15 ετών, αναφέρθηκε με λόγια καρδιάς στην ξαφνική δοκιμασία της ασθένειάς του, η οποία τον βρήκε εν μέσω καθημερινών αγροτικών εργασιών και προετοιμασιών για την επερχόμενη πανήγυρη. «Ο Θεός δεν τελείωσε ακόμα το κουβάρι μου, δεν τελείωσε το καντηλάκι μου», σημείωσε χαρακτηριστικά, δίνοντας ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας και χριστιανικής πίστης στο εκκλησίασμα.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η αναφορά του Γέροντα στην αυταπάρνηση και την πατρική αγάπη του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Χρυσοστόμου. Όπως αποκάλυψε ο π. Αθανάσιος, ο Επίσκοπος βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στο προσκέφαλό του στο νοσοκομείο, αγρυπνώντας σε μια καρέκλα καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας μέχρι να συνέλθει. «Έστειλε έναν άγγελο, την Αγιότητά σας», είπε απευθυνόμενος στον Μητροπολίτη, συμπληρώνοντας πως «όσα αξιώματα και να έχει ένας άνθρωπος, αν δεν αγαπάει το ποίμνιό του, δεν είναι τίποτα».
Ο Γέροντας έκλεισε την ομιλία του δίνοντας αμέτρητες πατρικές ευχές στον Σεβασμιώτατο, εκφράζοντας παράλληλα την ελπίδα και την επιθυμία, με τη βοήθεια του Θεού, να ανακτήσει πλήρως τις δυνάμεις του, ώστε να επισκεφθούν μαζί τις κατασκηνώσεις και τα μοναστήρια της περιοχής το επόμενο έτος.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου