Κατά το έτος 1935 ο Γέρο Φιλάρετος είχε απόλυτη ανάγκη για διακόσιες δραχμές. Τούτο είχε απασχολήσει πολύ την σκέψη και την καρδιά του Γέροντος, τον οποίον είδε μια μέρα, ο υμνογράφος Πάτερ Γεράσιμος Μακραγιαννανίτης, να περνάει από το Καλύβι του «Τίμιος Πρόδρομος» και να είναι πολύ στενοχωρημένος. Στην ερώτησή του: «Τί έχεις Γέρο - Φιλάρετε, τί σου συμβαίνει Αββά και είσαι τόσο στενοχωρημένος;».
Ο Γέρο - Φιλάρετος είπε το θέμα που τον βασάνιζε και ο Πατήρ Γεράσιμος του έδωσε τις διακόσιες (200) δραχμές και τον παρακάλεσε λέγοντας: «Σεβαστέ Γέρο - Φιλάρετε, πάρε τα χρήματα αυτά που θέλεις και δεν χρειάζεται να μου τα επιστρέψεις, αλλά αν μπορείς, κάνε σε παρακαλώ καμιά προσευχή στον Πανάγαθο Θεό να μας ελεήσει».
Ο Γέρο - Φιλάρετος πήρε τα χρήματα αυτά και αφού ευχαρίστησε τον Π. Γεράσιμο, πήγε να δώσει τις 200 δραχμές εκεί που είχε το χρέος αυτό.
Την άλλη μέρα ο Γέρο - Φιλάρετος, πήγαινε στην Σκήτη της Αγίας Άννης. Στο δρόμο κατά την συνήθεια των Μοναχών έλεγε συνέχεια την ευχή το «Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με και ελέησον τον κόσμον Σου». Εκεί που βάδιζε βλέπει κάτω τέσσερα χαρτιά να είναι το ένα κοντά στο άλλο απλωμένα. Τα πήρε στα χέρια του, τα περιεργάστηκε και του έκαναν εντύπωση, που δεν έμοιαζαν με τ' αλλά χαρτιά.
Τότε γύρισε πίσω και πήγε στο ησυχαστήριο του πατρός Γερασίμου στη Μικρή Αγία Άννα, του έδειξε τα χαρτιά που βρήκε και τον ρώτησε με τη μακαρία απλότητα που τον διέκρινε, τί χαρτιά είναι αυτά Π. Γεράσιμε; Τα βρήκα τώρα λίγο πιο κάτω εδώ που πήγαινα στην Αγιάννα, ήταν κάτω απλωμένα στο δρόμο!!
Ο Π. Γεράσιμος είπε στον Γερο - Φιλάρετο: «Γέροντα αυτά είναι τέσσερα πενηντόδραχμα, σου τα έστειλε ο Θεός για τις ανάγκες σου». Πράγματι όπως μου είπε ο Π. Γεράσιμος, ήταν τέσσερα πενηντόδραχμα καινούργια και τελείως αμεταχείριστα. Θέλω σεβαστέ μου Γέροντα, πρόσθεσε ο Π. Γεράσιμος στον Γέρο Φιλάρετο, να μου πεις, τι έλεγες, τι σκεφτόσουνα όταν πήγαινες στην Άγιάννα;
Ο Γέρο - Φιλάρετος είπε: «Τί άλλο, Π. Γεράσιμε να έλεγα, εκτός από την ευχή το «Κύριε Ιησού Χριστέ...» δεν έλεγα τίποτε αλλά, παρά κάπου κάπου έφευγε ο λογισμός μου και πήγαινε στο χρέος που μου έδωσες τις 200 δραχμές και έλεγα πώς θα ξεχρεώσω και εκεί που σκέφτηκα αυτά τα πράγματα, βλέπω στη γη τα χαρτιά αυτά, πάρτα σε παρακαλώ να ελευτερωθεί το μυαλό μου από αυτή τη σκέψη και το χρέος».
Ο Πατήρ Γεράσιμος θαύμασε τη θεία Πρόνοια, δόξασε τον Πανάγαθο Θεό και παρακάλεσε τον Γέροντα Φιλάρετο να καταδεχθεί και να κρατήσει τα χρήματα που του έστειλε ο Θεός και να παρακαλεί τον Κύριο και για τη σωτηρία της ψυχής του.
Συμπληρωματικά για τον πνευματικό αγωνιστή και ερημίτη, στα ησυχαστικά Καλύβια των Καρουλίων, Γέρο - Φιλάρετο, αναφέρουμε ένα θαύμα που ενήργησε η Θεία Πρόνοια, για να βγάλει τον εργάτη αυτόν της αρετής, από κάθε σκέψη και φροντίδα, για τα υλικά πράγματα, τα οποία πάντοτε είναι εμπόδιο στην πρόοδο και την είσοδο μας στην πνευματική ζωή και κυρίως είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο να αποκτήσει κανείς την δωρεά του θεού, που είναι η συνεχής και αδιάλειπτη νοερά προσευχή.
Για να ελευθερώσει λοιπόν ο Πανάγαθος θεός την καρδιά του Γερο - Φιλάρετου από περιττή φροντίδα και να γίνει σ' εμάς ένα μάθημα σύμφωνα με το οποίο θα πρέπει να έχουμε πίστη και ελπίδα στο Θεό και αγάπη και σεβασμό στους συνανθρώπους μας, συνέβη το παραπάνω γεγονός.
Ο Σύζυγος μου θέλει Ερωτική επαφή σε ημέρες νηστείας. Τι συμβουλεύει ένας πνευματικός πατέρας στο γράμμα μιας «κόρης» του
Συζυγική ζωή
Αληθώς Χριστός Ανέστη, εντιμότατη Μαρία Μιχαήλοβνα. Το έλεος του Θεού να είναι μαζί σας! Έλαβα όλα σας τα γράμματα και τα χρήματα, για τα όποια σας ευχαριστώ θερμώς. Σας ευχαριστώ επίσης πού μου στείλατε τίς ευχές σας για την λαμπρή εορτή της Αναστάσεως του Χριστού και σας αντιχαιρετώ για την αγία Πεντηκοστή, ευχόμενος να είστε καλά σωματικώς και ψυχικώς.
Μου είναι ευχάριστο να πληροφορούμαι πώς έχετε καλή υγεία και ευτυχία και συνεχίζετε να ζείτε αρκετά καλά με τον σύζυγο σας. Εύχομαι ό Κύριος να σας ενισχύει, ώστε τίποτε να μην διαταράξει την ειρηνική ζωή μεταξύ σας. Να προσεύχεσθε γι' αυτό κάθε μέρα.
Καταπολεμήστε τίς υποψίες κατά του συζύγου σας. Τέτοιοι λογισμοί, πού πολλές φορές είναι αβάσιμοι, το μόνο πού κάνουν είναι να καταστρέφουν την ειρήνη της ψυχής και να αναστατώνουν τον νου. Να πολεμήσετε επίσης κι όλες τίς άλλες αδυναμίες πού αναφέρετε στο γράμμα σας. Ή προσευχή μας έχει χαριστεί από τον Θεό, για να μας βοηθήσει σ' αυτή την μάχη. Όλα τα προβλήματα να τα λύνετε με προσευχή. Όσον άφορα το πώς να μάθετε να προσεύχεσθε, διαβάστε σχετικά στα έργα του επισκόπου Ιγνατίου Μπριαντσιανίνωφ. Εκεί όλα εξηγούνται απλά και σωστά. Θα βρείτε λοιπόν τι είδους προσευχή χρειάζεται στην κατάσταση σας και στην ψυχική σας διάθεση.
Σ' ένα από τα γράμματα σας, μεταξύ άλλων, ρωτάτε τι πρέπει να κάνετε, όταν ό σύζυγος σας απαιτεί συζυγικές σχέσεις σε μέρες πού δεν επιτρέπεται. Ή απαίτηση αυτή είναι παράβαση του καθιερωμένου κανόνος της Εκκλησίας. Εάν, μετά την υπενθύμιση στον σύζυγο σας γι' αυτόν τον κανόνα, επιμένει στην απαίτηση του, τότε, προτιμώντας το μικρότερο κακό, πρέπει να υποχωρήσετε για να αποφύγετε το μεγαλύτερο κακό, πού είναι να πάει ό σύζυγος σας με άλλες γυναίκες και να πέσει σε μοιχεία. Εσείς βέβαια από την πλευρά σας πρέπει να το πείτε στον πνευματικό σας πατέρα κατά την εξομολόγηση, ότι δηλαδή, παρά την θέληση σας, χρειάσθηκε να παραβιάσετε τίς γιορτινές ή άλλες ημέρες στην συζυγική σας ζωή. Επικαλούμαι για σας την ευλογία του Θεού.
Μάλιστα, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, κάλεσε όσους βουλευτές ψηφίσουν το νομοσχέδιο «να μην ξαναέρθουν στην Εκκλησία». Μπορείς να είσαι μέλος της εκκλησίας και να ψηφίζεις τέτοια νομοσχέδια; Όποιος είναι ομοφυλόφιλος αμαρτάνει θανασίμως και θέτει τον εαυτό του εκτός Εκκλησίας από μόνος του», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε άλλο σημείο μιλώντας για το νομοσχέδιο των ομόφυλων ζευγαριών και το θέμα της τεκνοθεσίας τόνισε πως «δεν θα βαφτίζουμε τα παιδιά από τα ομόφυλα ζευγάρια για τρεις λόγους. Πρώτον λείπει η πίστη. Άρα ο νηπιοβαπτισμός δεν λειτουργεί. Η Εκκλησία έχει ένα δόγμα ένα ήθος, αλίμονο αν κάνεις ό,τι θέλεις».
Μεγάλος προβληματισμός επικρατεί μεταξύ του ποιμνίου στην Αχαΐα για την στάση που θα κρατήσει η βουλευτής του νομού και Υφυπουργός μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου στην ψηφοφορία για το νομοσχέδιο για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια.
Πληροφορίες λένε ότι θα υπερψηφίσει το νομοσχέδιο για τον «γάμο» των λεσβιών και των αρσενοκοιτών, θέτοντας τον εαυτό της στο στρατόπεδο των διωκτών του Ιερού Ευαγγελίου. Στην καλύτερη περίπτωση θα απέχει όπως ο Πόντιος Πιλάτος "νίπτει τας χείρας του" Εάν προχωρήσει και το κάνει, θα της επιτρέπουν οι Μητροπολίτες Καλαβρύτων και Πατρών να εισέρχεται στους Ναούς και να κοροϊδεύει τον κόσμο; Η θέση της Υφυπουργού θέλει θυσίες για κρατηθεί άλλωστε.
Η Υφυπουργός Χριστίνα Αλεξοπούλου όπως δείχνει ή θέλει να δείχνει, είναι άνθρωπος της εκκλησίας καθώς την βλέπουμε συχνά πυκνά μέσα σε εκκλησίες σε μεγάλες τοπικές εορτές και λιτανείες, να είναι στην πρώτη γραμμή δίπλα στον Μητροπολίτη και να μην χάνει την ευκαιρία να βγάζει φωτογραφίες και να έχει θερμούς εναγκαλισμούς με ιερείς και μοναχές. Το μεγάλο ερώτημα είναι σε περίπτωση που ψηφίσει το νομοσχέδιο και την επομένη ξαναβρεθεί σε κάποιο ναό, τι αντιδράσεις θα υπάρξουν από το ποίμνιο της Μητρόπολης που δεν τρώει κουτόχορτο.
Είδη υπάρχουν σχόλια του τύπου :
– "Πάρτε θέση δημόσια για το ανώμαλο ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ κ. Αλεξοπούλου, γιατί ως ψηφοφόροι, θέλουμε να γνωρίζουμε εάν υπάρχει περίπτωση να σας στηρίξουμε!
Εκεί θα φανεί εάν είστε αληθινά Ορθόδοξη Χριστιανή ή αντιθέτως εργαλειοποιείτε την Πίστη κ τον Σεβασμιώτατο με φωτογραφίες από μοναχές , κληρικούς, τον Επίσκοπο Πατρών κ.α..
Άλλοι Υπουργοί κ Βουλευτές ήδη εξέφρασαν αρνητική θέση!
Εσείς κ. Αλεξοπούλου τι θα πράξετε?
– Κυρία Αλεξοπούλου για μια καρέκλα δεν αξίζει να προδώσετε την πίστη σας. Καταψηφίστε το νομοσχέδιο!
Σε αντίθετη περίπτωση μην ανεβάζετε φωτογραφίες με ιερείς και καλόγριες, δεν τρώμε σανό.
– Κύρια Αλεξοπούλου εύχομαι ολόψυχα αφού σας βλέπω συνέχεια με ιερείς και μοναχούς να διαφυλάξετε την πίστη σας εκτός αν ή καρέκλα και ή θέση του υφυπουργού είναι πάνω από τά πιστεύω σας
– Δεν μπορείς να προσκυνάς τον Σταυρό που θυσιάστηκε ο Άγιος Ανδρέας, και εσύ να θυσιάζεις την πίστη σου για την καρέκλα.
Ήρθε η ώρα να «Ξεχωρίσει η ήρα, από το σιτάρι…» - ... Ίδωμεν !!!
«O πρωθυπουργός χρησιμοποίησε χαμηλούς τόνους για όσους διαφωνούν, αλλά και για την Εκκλησία, σημειώνοντας πως η ρύθμιση αφορά την ισότητα μεταξύ των πολιτών, την προστασία των παιδιών και δεν είναι θέμα «θεολογικών πεποιθήσεων». Εἶναι τα βλάσφημα λόγια Σας, ὅπως καταγράφονται εἰς τήν ἠλεκτρονικήν Έφημερίδα POLITICAL τῆς 25ης .01.2024, σελ. 3).
Κύριε Πρωθυπουργέ,
Τελικῶς τί εἶσθε;
ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ἤ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ;
«Από την άλλη, με φόντο την αντίδραση της Ιεραρχίας στο νομοσχέδιο, εξέπεμψε σε ήπιο ύφος ακόμη ένα μήνυμα, προαναφέροντας, ότι το ζήτημα αφορά ἐπιλογές της Πολιτείας και όχι ιδεολογικές πεποιθήσεις».
«Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας, Ομοουσίας και Αδιαίρετης Τριάδας να τηρώ το Σύνταγμα και τους νόμους και να υπηρετώ το γενικό συμφέρον του Ελληνικού Λαού».
β) Τό Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδος, λοιπόν, φέρει ὡς ἐπικεφαλίδα του τά ἑξῆς λόγια:
«ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: Εις το Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος»!!!!
«1. Επικρατοῦσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης … τηρεί απαρασάλευτα … τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις…». ……………… 3.Το κείμενο της Αγίας Γραφῆς τηρεῖται αναλλοίωτο….»
«1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη».
****
Κύριε Πρωθυπουργέ, Σᾶς ερωτώ: Τό Νομοσχέδιον, τό ὁποῖον προωθεῖτε εἰς τήν Βουλήν διά τήν ἀναγνώρισιν τοῦ Γάμου τῶν Ὁμοφυλοφίλων, ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ; ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΑ ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ; Ὁ Γάμος μεταξύ δύο προσώπων τοῦ ἰδίου φύλου ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΕΥΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ, ὁ Ὁποῖος ἔπλασε τόν ἄνθρωπον ὡς ἄνδρα καί γυναῖκα καί τούς ἔδωσε τήν ἐντολήν: «Αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε καί κατακυριεύσατε τήν γῆν»! Εἶναι λοιπόν «θέμα της Πολιτείας» ἡ ἀναγνώρισις τοῦ Γάμου τῶν Ὁμοφυλοφίλων», ὡς ἰσχυρίζεσθε; Μήπως πλανᾶσθε ἤ μήπως σκοπίμως ἀλλοιώνετε τό περιεχόμενον τῆς Πίστεώς μας;
Θά ἐπαναλάβωμεν τήν ἐρώτησιν: Κύριε Μητσοτάκη, τελικῶς τί εἶσθε; ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ἤ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ;
«2.Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους, που συμφωνούν με αυτό και ἡ αφοσίωση στην Πατρίδα και στη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη ὑποχρέωση όλων των Ελλήνων. 3.Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκῆς κυριαρχίας και των εξουσιών, που απορρέουν από αυτή, διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία…. 4.Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».
«Μετά τη φιλοξενία του Αβραάμ, όταν ο Κύριος έφευγε από το σπίτι του είπε στον Αβραάμ: «Η κακή φήμη των Σοδόμων και των Γομόρρων διαδόθηκε πολύ και η αμαρτία τους είναι πολύ βαριά. Θα κατεβώ, λοιπόν, να εξακριβώσω αν αληθεύουν όλες αυτές οι διαδόσεις που έφτασαν ως εμένα». Οι δυο άγγελοι έφυγαν από το σπίτι του Αβραάμ και κατευθύνθηκαν προς τα Σόδομα. Αλλά ο Κύριος παρέμεινε ακόμη μαζί με τον Αβραάμ.
Πλησίασε τότε ο Αβραάμ και του είπε: «θα καταστρέψεις τους δικαίους μαζί με τους αμαρτωλούς; Ίσως υπάρχουν κάποιοι δίκαιοι στην πόλη. θα τους καταστρέψεις κι αυτούς; Δε θα συγχωρήσεις την περιοχή για χάρη των λίγων δικαίων που βρίσκονται σ’ αυτήν; Δε γίνεται να θανατώσεις δικαίους κι αμαρτωλούς μαζί, σαν να ήταν όλοι το ίδιο. Δεν είναι δυνατό! Ο κριτής όλης της γης δεν πρέπει να αποδώσει δικαιοσύνη;»
Ο Κύριος του απάντησε: «Αν βρω στην πόλη των Σοδόμων έστω και δέκα δικαίους, δε θα καταστρέψω την πόλη και την περιοχή για χάρη των δέκα».
Οι δυο άγγελοι έφτασαν στα Σόδομα το βράδυ. Ο Λωτ τους φιλοξένησε, τους περιποιήθηκε και τους ετοίμασε το δείπνο. Πριν όμως κοιμηθούν, οι άντρες των Σοδόμων περικύκλωσαν από παντού το σπίτι. Ήταν εκεί όλος ο αντρικός πληθυσμός της πόλης, νέοι και γέροι. Φώναζαν στο Λωτ και του έλεγαν: «Πού είναι εκείνοι οι άνθρωποι που ήρθαν σπίτι σου απόψε; Φέρ’ τους μας έξω, να συνευρεθούμε μαζί τους!»
Τότε ο Λωτ τους παρακάλεσε και τους έλεγε, «μην τους κάνετε κανένα κακό, γιατί είναι φιλοξενούμενοι μου κι ήρθαν να προστατευτούν στο σπίτι μου». Εκείνοι όμως φώναζαν και έλεγαν: «Ήρθε ένας ξένος και θέλει να μας κρίνει!» «Τώρα θα σου κάνουμε χειρότερα απ’ ότι σ’ εκείνους». Και σπρώχνοντας με βία το Λωτ προσπαθούσαν να του σπάσουν την πόρτα.
Τότε οι δύο άγγελοι άπλωσαν το χέρι τους και τράβηξαν το Λωτ μέσα στο σπίτι και έκλεισαν την πόρτα. Κατόπιν τύφλωσαν όλους όσοι ήταν απ’ έξω, μικρούς και μεγάλους, έτσι που άδικα προσπαθούσαν να βρουν την πόρτα του σπιτιού. Είπαν τότε οι δυο άγγελοι στο Λωτ: «Πάρε τη γυναίκα σου, το γαμπρό σου, τους γιους σου και τις κόρες σου και όποιον δικό σου έχεις στην πόλη και φύγετε γιατί θα καταστρέψουμε αυτό τον τόπο. Είναι μεγάλη η κατακραυγή που υψώνεται στον Κύριο ενάντια στους κατοίκους της περιοχής και ο Κύριος μας έστειλε να καταστρέψουμε τα Σόδομα».
Ο Λωτ πήγε και μίλησε στους γαμπρούς του, που επρόκειτο να παντρευτούν τις θυγατέρες του και τους είπε: «Σηκωθείτε και φύγετε από ‘δω, γιατί ο Κύριος θα καταστρέψει την πόλη». Αυτό όμως φάνηκε αστείο στους γαμπρούς του και τον ειρωνεύτηκαν. Όταν ξημέρωσε, οι άγγελοι είπαν στο Λωτ: «Σήκω, πάρε τη γυναίκα σου και τις δυο σου κόρες, για να μην καταστραφείς για τις αμαρτίες της πόλης. Φύγε και μην κοιτάξεις πίσω σου και μη σταθείς πουθενά σε όλη την περιοχή».
Όταν ο Λωτ απομακρύνθηκε, τότε ο Κύριος άφησε από τον ουρανό να βρέξει θειάφι και φωτιά στα Σόδομα και στα Γόμορρα. Οι πόλεις εκείνες και οι κάτοικοί τους καθώς και όλη η γύρω περιοχή και η βλάστηση της καταστράφηκαν. Η γυναίκα όμως του Λωτ παρέβη την προειδοποίησή του αγγέλου και κοίταξε πίσω για να δει τι συνέβαινε και αμέσως έγινε στήλη άλατος. Σε όλη την περιοχή ανέβαινε από τη γη καπνός, σαν να έβγαινε από καμίνι».
Κύριε Πρωθυπουργέ, Παρακαλῶ, ἀνοίξατε τά μάτια Σας, συνέλθετε! Πλανᾶσθε πλάνην οἰκτράν! Μέ τό Νομοσχέδιον, περί ἀναγνωρίσεως τοῦ Γάμου τῶν Ὁμοφυλοφίλων, τό ὁποῖον προωθεῖτε, ὁδηγεῖτε τήν Χώραν μας εἰς τήν καταστροφήν! Τήν παραδίδετε εἰς τά χέρια τοῦ Διαβόλου! Ὁπότε ἡ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ἔρχεται! Μία κάποια ἄλλη καταστροφή, όπως ἐκείνη τῶν Σο-δόμων και τῶν Γομόρρων, ΕΡΧΕΤΑΙ! Τά Μ.Μ.Ε. Σᾶς «ξεφώνισαν» ἤδη! 1. Ἡ ἀγωνιστική Ἐφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ», εἰς τήν 1ην σελίδα της τῆς 26ης.01.2024 γράφει τά ἑξῆς συγκλονιστικά: «ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, όταν η ομοφυλοφιλία γίνει νόμος του Κράτους».
2. Ὁ πολυγραφώτατος καί ἀγωνιστής κ. Μιλτιάδης Βιτάλης, «Ο ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ», εἰς τό ἴδιον φύλλον γράφει τά ἑξῆς: «Πόσο επίκαιρος είναι σήμερα ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, στα θέματα της πίστεως και ειδικά στα θέματα που αφορούν τον «γάμο» των ομόφυλων ζευγαριῶν και των τραβεστί και την υιοθεσίαν παιδιών. Διά χειρός Μητσοτάκη ἡ Χώρα πορεύεται σε διχασμό, γιατί ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ., ΡΙΠΤΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ…» (βλ. σελ. 2)
«΄Οσοι ψηφίσουν το Νομοσχέδιο πράττουν ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ»!!!
Ἰδού ἀκριβῶς τί ἐδήλωσεν:
«Με αφορμή τη συζήτησή σας για το θέμα των ομόφυλων ζευγαριών, να ξεκαθαρίσω, ότι κουμάντο στην ελλαδική και σε κάθε ορθόδοξη εκκλησία δεν κάνει κανένας άλλος εκτός από τον Κύριό μας μέσω του Ευαγγελίου… Το νομοσχέδιο έρχεται με τόσες αντιδράσεις και μέσα στην Κυβέρ-νηση. Μιλάμε για εξευτελισμό της κοινοβουλευτικής διαδικασίας, με τον Πρωθυπουργό να κλείνει το μάτι για αποχή σε μια εποχή, όπου η αποχή των πο-λιτών είναι σε υψηλά επίπεδα… ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ… Ποια δύναμη επιβάλλει στον πρωθυπουργό τη δυνατότητα ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΟΠΛΑ ΑΥΤΑ;…… Για μένα ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ»..
«….Ἐντός ολίγων ημερών θα κληθείτε να ψηφίσετε για τη θε-σμοθέτηση του γάμου και της υιοθεσίας σε ζευγάρια ιδίου φύλου. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και η ευθύνη σας τεράστια απέναντι στο Θεό, στο Έθνος, στο Λαό… Σκεφθείτε ανθρώπινα… Αντέχει η συνείδησή σας…
Οφείλετε να ακούσετε την ξεκάθαρη άρνηση του Λαού σε τέτοιες νομοθετικές πρωτοβουλίες, οι οποίες είναι κάθετα αντίθετες με τις εθνικές αξίες και την ιστορία μας. Ορκιστήκατε στο Ευαγέλιο ή στη συνείδησή σας, ότι θα υπηρετείτε τον Ελληνικό Λαό. Με την ψήφιση αυτού του Νόμου περιφρονείτε και το Ευαγγέλιο και την αν-θρώπινη συνείδηση και τον Ελληνικό Λαό».
(βλ. Εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ της 26ης.01.2024, σελ. 16).
**********
Κύριε Πρωθυπουργέ, Σᾶς ἔγραψα τά ἀνωτέρω μετά πολλῆς παρρησίας. Σᾶς εὔχομαι ΚΑΛΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥ-ΜΕΝΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. Ἐπί δέ τούτοις διατελῶ μετ΄ εὐχῶν πατρικῶν
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ + Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΙΣ: ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΟΔΟΝ καί ΒΟΥΛΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Μελετώντας το παραπάνω απόσπασμα από το βιβλίο της Γενέσεως, μπορούμε να καταλήξουμε σε τέσσερις θεμελιώδεις αλήθειες, τις οποίες οφείλουμε να δεχθούμε, αν θέλουμε, όχι μόνο να λεγόμαστε, αλλά και να είμαστε χριστιανοί.
Πρώτη αλήθεια: ότι ο Θεός δημιούργησε τη σεξουαλική ταυτότητα.
Δεύτερη αλήθεια: ότι φτιάχνοντας τη σεξουαλική ταυτότητα, ο Θεός έκανε τα ανθρώπινα όντα αρσενικά και θηλυκά. Δημιούργησε δύο φύλα, αρσενικό και θηλυκό. Αυτή ήταν η σεξουαλική ταυτότητα που έκανε. Αφού δημιουργήθηκε ο Αδάμ, ένας άνθρωπος, δημιουργήθηκε ένας βοηθός που ήταν κατάλληλος και σωστός. Για τον Αδάμ, αυτό το πρόσωπο ήταν η γυναίκα.
Τρίτη αλήθεια: διαπιστώνουμε ότι ο Θεός δημιούργησε τη σεξουαλική οικειότητα. Όχι μόνο ταυτότητα, αλλά και οικειότητα.[2]
Τέταρτη αλήθεια: ότι ο Θεός επιθυμεί, έκφραση αυτής της σεξουαλικής οικειότητας να λάβει χώρα μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας στο πλαίσιο του γάμου. Αυτό σημαίνει ότι η θηλυκότητα και η αρρενωπότητα βρίσκονται στην καρδιά του σχεδίου του Θεού. Αποτελούν τη βάση για το γάμο, για να γίνουν οι δύο άνθρωποι, ένας. Και τα δύο φύλα αντικατοπτρίζουν την εικόνα του Θεού και μαζί αντανακλούν και τιμούν τον Θεό, καθώς ενώνονται μεταξύ τους. Ο Θεός δημιούργησε τον άνδρα, ο Θεός δημιούργησε την γυναίκα, ο Θεός δημιούργησε τον γάμο—ώστε οι διαφορές τους να συμπληρώνουν η μία την άλλη με κάθε δυνατό τρόπο-συναισθηματικά, σωματικά και πνευματικά.
Πράγμα που σημαίνει ότι ο γάμος δεν είναι μια απλή προσωπική υπόθεση. Δεν είναι ένα συμβόλαιο, ένα σύμφωνο συμβίωσης, μια ασφάλεια ζωής ή μια φορολογική συμμαχία. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Είναι το θεμέλιο, το δομικό στοιχείο της ανθρώπινης κοινωνίας. Ο γάμος προεικονίζει την ένωση όλων των πιστών-ως νύμφη Εκκλησία, με τον νυμφίο-Χριστό. Γι' αυτό η Γένεση λέει ότι ο άντρας αφήνει τον πατέρα και τη μητέρα του και ενώνεται με τη γυναίκα του, και οι δύο ενώνονται σε ένα πρόσωπο (ακριβή παραπομπή στο χωρίο κάνει και ο Χριστός στο Ματθ. 19,5). Γι’ αυτό η Αγία Γραφή αρχίζει με ένα γάμο στη Γένεση (Αδάμ-Εύα) και τελειώνει με ένα γάμο στην Αποκάλυψη του Ιωάννου (Χριστός-Εκκλησία).
Η λέξη «γάμος» είναι κατοχυρωμένη με πνευματικά δικαιώματα, έχει copyright. Γάμος είναι η συνάφεια άνδρα και γυναίκας. Τελεία και παύλα. Πολλές συνάφειες είναι δυνατόν να συμβαίνουν, και συμβαίνουν (άνδρας με άνδρα, γυναίκα με γυναίκα, γάμος άνδρα με δέντρο, γάμος με ρομπότ, γυναίκα παντρεύτηκε το νεκρό φίλο της, άντρας παντρεύτηκε τη γάτα του, γυναίκα παντρεύτηκε με δελφίνια- μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σας καταπλήξει), αλλά όλα αυτά δεν μπορούν να ονομασθούν γάμος. Να βρεθεί μια άλλη λέξη για τις συνάφειες αυτές. Ασφαλώς κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να πράξει οτιδήποτε, δεν είναι όμως ελεύθερος από τις συνέπειες των πράξεών του.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ απόλυτα με το θαυμάσιο και ξεκάθαρο κείμενο του κ. Κοτταδάκη «Στα τρία πρώτα κεφάλαια της Γένεσης», όπως και με τα υπόλοιπα κείμενά του.
Γράφει ο γνωστός Αρχιμανδρίτης από την Κρήτη Ηλίας Αναστασιάδης όπου ουκ ολίγες φορές έχει απασχολήσει την εκκλησία με τις θέσεις του όπου τις εκφράζει δημόσια προκαλώντας αναστάτωση και σκανδαλισμό στο ποίμνιο. Μεχρι και ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος είχε αναγκαστεί να βγάλει ανακοίνωση ώστε να τον «μαζέψει» ο οικείος μητροπολίτης του μετά από χαρακτηρισμούς που έγραφε για το πρόσωπο του.
Αυτήν την φορά τα έβαλε με τον Μητροπολίτη Μεσογαίας κκ Νικόλαο και την υπέροχη εισήγηση του, στην Ιεραρχία, τον οποίο κατηγορεί για σατανική στάση και μισάνθρωπη θέση.
Γράφει λοιπόν:
"Μπορεί κάτι που είναι ψυχική νόσος να είναι και αμαρτία????"
Κάποιοι κατάλαβαν, αρκετοί όμως όχι.
Οπότε, οφείλω να διευκρινίσω. Αυτήν την απίστευτη, μισάνθρωπη, αθεολόγητη και αντιεπιστημονική θέση εξέφρασε στην διαβόητη "εισήγησή" του ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος. Γράφοντας και λέγοντας ότι η ομοφυλοφιλία είναι ταυτόχρονα "αμαρτία" και "ψυχική νόσος"!!!'
Πιο θηριώδη άποψη ίσως μπορούμε να βρούμε μόνο στη ναζιστική ιδεολογία. Πουθενά αλλού, σίγουρα όχι στους Πατέρες της Εκκλησίας μας, όχι στην Ορθόδοξη Θεολογία μας.
Είναι προφανείς οι δυσώδεις επιρροές της αμερικανικής "χριστιανικής" ακροδεξιάς των αιρετικών προτεσταντών, αλλά και του αιρετικού οργανωσιακού ευσεβισμού, στις απόψεις του Μητροπολίτη Μεσογαίας.
Ακόμη και η ατελής ανθρώπινη δικαιοσύνη αναγνωρίζει το ακαταλόγιστο σε περιπτώσεις ψυχικής νόσου. Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας όμως, με απύθμενη θεολογική αυθαιρεσία, θεωρεί ότι μπορούν να συνυπάρχουν εν ταυτώ και η αμαρτία-ευθύνη και η ψυχική νόσος! Σατανική θέση. Άκρον άωτον της μισανθρωπίας!
Η εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, άνευ συνοδικής διαγνώμης, ανάθεση της εισηγήσεως στον Μητροπολίτη Μεσογαίας αποδείχθηκε τεράστιο σφάλμα και αποτελεί σκοτεινό στίγμα που δύσκολα θα αποτινάξει από πάνω της η Ελλαδική Εκκλησία.
Δόξα τω Θεώ, εγώ ανήκω στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, στη Μητέρα Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία, η οποία φιλανθρώπως και ορθοδόξως αποφαίνεται περί πάντων. Και όχι σύμφωνα με τον νοσηρό οργανωσιακό ευσεβισμό αρκετών Ελλαδιτών Ιεραρχών, ο οποίος εκθέτει την Ορθοδοξία και την καθιστά αποκρουστική στους νοήμονες και λογικούς ανθρώπους.
__________
Ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης κκ Νικόλαος δεν είπε ότι οι ομοφυλόφιλοι έχουν ψυχιατρικά προβλήματα, γιατί αν είναι έτσι δεν μπορεί να τους καταλογιστεί αμαρτία. Ο μητροπολίτης ανέφερε ότι προσπαθούν να τους πείσουν ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμαρτία.
Στη Θεσσαλονίκη, στις 28 Ιανουαρίου 2024, έγινε ο αγιασμός του σερβικού συμπληρωματικού σχολείου «Άγιος Σάββας» και άνοιξε επίσημα σε νέους χώρους, στο Γραφείο της Μονής Χιλανδαρίου στη Θεσσαλονίκη στο οποίο θα φοιτήσουν συνολικά 94 μαθητές.
Το σχολείο εγκαινιάστηκε επίσημα παρουσία του υπουργού αρμόδιου για τη διασπορά, Đorđe Milićević, του αρχιμανδρίτη Μεθοδίου, ηγούμενου της Μονής Χιλανδαρίου, της Σερβικής Προξένου στη Θεσσαλονίκη Jasmine Milačić
Ο ηγούμενος Mεθοδιος και ο υπουργός Milićević έκοψαν μαζί την κορδέλα και αποκαλύφθηκε ένας πίνακας στον οποίο γράφει - Η Ιερά Μονή Χιλανδαρίου με πατρική αγάπη δωρίζει αυτό το σχολείο προς τιμή και τιμή στον Άγιο Σάββα. Ηγούμενος με την αδελφότητά του στη Θεσσαλονίκη στις 27 Ιανουαρίου 2024.
Ο υπουργός Milićević χάρισε στη διευθύντρια του σχολείου Antonina Miljković μια δωρεά - ανάγνωση βιβλίων και αλφαβητάρια για όλους τους μαθητές. Σύμφωνα με την ίδια, όχι μόνο θα προσφέρει στα παιδιά μας στην Ελλάδα πρόσθετη εκπαίδευση, αυτό το σχολείο θα είναι επίσης ένας χώρος όπου θα καλλιεργούν τη γλώσσα, τον πολιτισμό και την παράδοσή τους, αλλά και θα καλλιεργούν το πατριωτικό πνεύμα. Ο υπουργός είπε ότι το να μπορέσουν τα παιδιά μας να μάθουν τη μητρική τους γλώσσα, όπου κι αν ζουν, είναι κοινή μας ευθύνη. Ανέφερε ότι το Υπουργικό Συμβούλιο, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, κάνει τα πάντα για να τους βοηθήσει στο έργο τους και υπενθύμισε ότι χιλιάδες βιβλία - κυριλλικά αστάρια και αναγνωστικό υλικό - μοιράστηκαν σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ευρώπη.
Ο Άγιος Σάββας, το όνομα του οποίου φέρει αυτό το σχολείο, άφησε βαθύ και ανεξίτηλο σημάδι στην ιστορία μας. Τα έργα και οι σκέψεις του μας εμπνέουν ακόμα και σήμερα να καλλιεργούμε την αγάπη για τη γνώση, την ανεκτικότητα, την αλληλεγγύη και το πνεύμα της κοινότητας, κατέληξε ο Milićević.
Ο ηγούμενοςΜεθοδιος τόνισε στο κήρυγμά του ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί η σερβική γλώσσα. «Σε ένα μήνα θα είναι 30 χρόνια από τότε που ήρθα στο Άγιο Όρος, πέρασα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου στο Άγιο Όρος ανάμεσα στον αδελφό ελληνικό λαό και έμαθα ένα πολύ σημαντικό πράγμα από τους Έλληνες αδελφούς, ότι σέβονται πολύ τη γλώσσα τους. είναι περήφανοι για αυτό και τον κρατούν».
Στο ξενοδοχείο «Μακεδονια palace » συνεχίστηκε η τελετή με αφορμή τα εγκαίνια του σχολείου στις νέες εγκαταστάσεις και τον εoρτασμο που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Μονής Χιλανδαρίου της Δημοκρατίας της Σερβίας και της Δημοκρατίας της Ελλάδας. .
Με βάση τη συμφωνία μεταξύ του Γραφείου της Μονής Χιλανδαρίου Θεσσαλονίκης και του Γενικού Προξενείου της Σερβίας στη Θεσσαλονίκη, μετά από πρόταση της Μονής Χιλανδαρίου, από το σχολικό έτος 2023/24. Τα μαθήματα στη σερβική γλώσσα γίνονται στις εγκαταστάσεις του εν λόγω γραφείου και για το σκοπό αυτό οι χώροι έχουν ανακαινιστεί και εξοπλιστεί με τα απαραίτητα έπιπλα και εκπαιδευτικά βοηθήματα. Οι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα στη σερβική γλώσσα, σε τρεις αίθουσες διδασκαλίας. Με αφορμή τη διδασκαλία στη Σερβική γλώσσα, που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη, το σχολικό έτος 2023/24. το έτος υπήρξε αλλαγή στη χρήση του χώρου. Τα προηγούμενα 12 χρόνια, μέχρι το σχολικό έτος 2022/23. έτος, οι χώροι του 34ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης χρησιμοποιήθηκαν για μαθήματα στη σερβική γλώσσα, τα οποία παραχωρήθηκαν χωρίς χρηματική αποζημίωση. Τα μαθήματα διδάσκονται από την καθηγήτρια μερικής απασχόλησης Ana Džoganović.
Γονείς και εργαζόμενοι δηλώνουν ότι οι συνθήκες διδασκαλίας είναι πολύ καλές, και ότι τα παιδιά και ο δάσκαλος νιώθουν ευπρόσδεκτοι. Η αλλαγή του τόπου διδασκαλίας στη σερβική γλώσσα βασίζεται σε κοινούς στόχους με στόχο τη διατήρηση της σερβικής ταυτότητας, την καλλιέργεια δεσμών με την πατρίδα και τη δημιουργία ενότητας μεταξύ του γραφείου αντιπροσωπείας της Δημοκρατίας της Σερβίας, της Μονής Χιλανδάριου και της σερβικής κοινότητας στην Ελλάδα.
Στην τελετή συμμετείχαν η παιδική χορωδία του σερβικού συμπληρωματικού σχολείου «Sveti Sava», η Πολιτιστική Εταιρεία Τέχνης «Dimitrije Koturović» και η Ανδρική Χορωδία του Βελιγραδίου.
Τα προηγούμενα τρία χρόνια, η Δημοκρατία της Σερβίας άνοιξε 34 επιπλέον σχολεία σερβικής γλώσσας σε όλο τον κόσμο.
Η αιγίδα ης Μονης Χιλανδαρίου και το δώρο με τη μορφή των απαραίτητων χώρων και εξοπλισμού είναι μέρος της ευρύτερης αποστολής και δραστηριοτήτων του μοναστηριού στη συνεργασία με παιδιά και νέους, που ξεκίνησε με καλοκαιρινές κατασκηνώσεις, συνεργασία με το Zemun και το Μαθηματικό Γυμνάσιο στο Βελιγράδι. και θα επεκταθεί μέσα από άλλες προσπάθειες.
Όλοι εμείς, οι πάνω από 45, 55, 60, 70 είμαστε μια γενιά που δεν επιστρέφει:
Μια γενιά που περπάτησε και γύρισε από το σχολείο με τα πόδια.
Μια γενιά που ο δάσκαλός σου σε έστελνε στο γραφείο να πάρεις κιμωλία
Μια γενιά που στο σχολείο έκανε έπαρση και υποστολή της σημαίας.
Μια γενιά που σπούδασε μόνη της, που δεν είχαν λεφτά οι γονείς μας για ιδιαίτερα μαθήματα και όμως δεν τα παρατήσαμε…
Αν τότε δεν καταλάβαινες κάτι, έμενες μετά το μάθημα και σου το εξηγούσαν.
Μια γενιά που έγραψε στα ημερολόγιά της και στο άλμπουμ αποφοιτήσεως, μια γενιά μαθητών και μαθητριών που έκαναν την εργασία τους μόνοι τους, δεν τους βοηθούσαν οι γονείς τους, γιατί ήταν στα χωράφια, στις δουλειές, στα γραφεία τους.
Μια γενιά που θεωρούσε ντροπή να κάθεται στο λεωφορείο στο κάθισμα, δίπλα σε έναν όρθιο ενήλικα, γέροντα, έγκυο και γενικά σε όποιον είχε ανάγκη.
Μια γενιά που γελούσε πολύ τα βράδια σιγά με τα αδέρφια τους πριν κοιμηθούν, για να μην ξέρουν οι γονείς τους, ότι είναι ξύπνιοι…
Μια γενιά που σεβόταν απόλυτα τους γονείς, τους δασκάλους και τους γείτονες.
Μια γενιά που έπαιζε στο δρόμο, στις λάσπες, στα οικόπεδα και έπινε νερό από την βρύση ή από το πηγάδι.
Μια γενιά που αγάπησε την οικογένεια, την πατρίδα, το καλό, το όμορφο, την αλήθεια.
Εμείς, οι πάνω από 60, 70, είμαστε μια γενιά που δεν επιστρέφει.
Μια γενιά που ΔΕΝ κατάφερε να γεμίσει την ψυχή και την καρδιά των παιδιών της και των εγγονών της από πατρίδα, σημαία, ελληνικό πολιτισμό, ένδοξη ιστορία. Αφήσαμε να κυριαρχήσει το ρουσφέτι και η αναξιοκρατία, να διδάσκουν πλαστή ιστορία και να σβήνουν τον πολιτισμό, καταργήσαμε την γλώσσα μας, λόγω... μόδας!
Κάναμε τα σκυλάδικα μέρος του πολιτισμού μας, λόγω... μόδας!
Φτάσαμε σήμερα να υποχρεωνόμαστε λόγω... ομοφοβίας να ανεχόμαστε το ανώμαλο ως ομαλό, το παρά φύσιν ως... φυσικό, γινόμαστε θεατές της κοινωνικής διάλυσης, της κατάργησης όλων των θεσμών... λόγω μόδας!
Εάν τώρα στο τέλος δεν αντιδράσουμε, δεν αντισταθούμε, θα είμαστε υπαίτιοι για το τέλος της πατρίδας μας.
Παρακολουθήστε φωτογραφικό υλικό από την σημερινή, Λιτανευτική πομπή μεταφοράς της Αγίας Εικόνας -με κάθε εκκλησιαστική τάξη- από τον Πανίερο Ναό της Ευαγγελιστρίας στον Ναό της Ευρέσεως στο πλαίσιο των 201 χρόνων από την Εύρεση της Αγίας Εικόνος.
Το υπόλοιπο πρόγραμμα της σημερινής ημέρας
Βράβευση των αριστούχων μαθητών των Σχολείων της Τήνου (σχολ. έτους 2022- 2023) εντός του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας.
Ώρα 10:30 μ.μ. Τέλεση Ιεράς Αγρυπνίας στον Ιερό Ναό της Ευρέσεως.